A növényi alapú és tejtermékek támogatják a Danone eladásainak növekedését
Az áremelkedések lassulása mellett minden régióban és termékkategóriában újra növekedésnek indult a Danone értékesítési volumene, ami optimizmussal tölti el a vállalatot a jelenlegi kihívásokkal teli környezetben.
Az árak visszafogása kifizetődőnek bizonyult, hiszen a vállalat árbevétele 4,2%-kal 6,8 milliárd euróra a harmadik negyedévben. Ezt főként a mennyiségi értékesítés 3,6%-os növekedése támogatta, miközben az árak mindössze 0,7%-kal emelkedtek.
Európában az árak 1%-kal csökkentek, a volumen pedig 2,4%-kal nőtt. A kevésbé meleg nyugat-európai időjárás ellenére az ásványvíz-értékesítés is nőtt, de különösen a tejtermékek és növényi alapú termékek – az Alpro, az Actimel és a YoPro – értek el kiemelkedő eredményeket.
Észak-Amerikában az értékesítés 5,8%-kal nőtt, amelyet 4,9%-os volumennövekedés és 0,9%-os áremelkedés támogatott. Az amerikai piacon a magas fehérjetartalmú termékek, a kávétejszínek és a vizek is jól teljesítettek.
A fellendülés okán a Danone tartja magát korábbi előrejelzéséhez, amely az árbevétel növekedését 3 és 5% közöttre teszi, illetve az árrés mérsékelt javulását vetít előre.
RetailDetail
Kapcsolódó cikkeink
Hús, tej, tojás? Így válthatók ki növényi alapú termékekkel
Folyamatosan nő a növényi alapú termékek népszerűsége, ma már a…
Tovább olvasom >Minden negyedik magyar javítaná emésztési jóllétét, de nem tudja, hogyan
Az új év kezdete sokak számára az egészségükre való tudatosabb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Laboratóriumi marhazsírral lépne az európai piacra a Mosa Meat
A holland Mosa Meat kérelmet nyújtott be az Európai Bizottsághoz…
Tovább olvasom >Országszerte elérhető lesz a Despar Italia üzleteiben az S-Budget márka
Az olasz Despar Italia, az SPAR koncesszió tulajdonosa, országosan elérhetővé…
Tovább olvasom >United Illusions: Új fejezet nyílik a filmgyártásban Magyarországon
Január 16-án nyitotta meg kapuit United Illusions néven Magyarország első,…
Tovább olvasom >