A növényi alapú és tejtermékek támogatják a Danone eladásainak növekedését

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 10. 30. 09:41

Az áremelkedések lassulása mellett minden régióban és termékkategóriában újra növekedésnek indult a Danone értékesítési volumene, ami optimizmussal tölti el a vállalatot a jelenlegi kihívásokkal teli környezetben.

Az árak visszafogása kifizetődőnek bizonyult, hiszen a vállalat árbevétele 4,2%-kal 6,8 milliárd euróra a harmadik negyedévben. Ezt főként a mennyiségi értékesítés 3,6%-os növekedése támogatta, miközben az árak mindössze 0,7%-kal emelkedtek.

Európában az árak 1%-kal csökkentek, a volumen pedig 2,4%-kal nőtt. A kevésbé meleg nyugat-európai időjárás ellenére az ásványvíz-értékesítés is nőtt, de különösen a tejtermékek és növényi alapú termékek – az Alpro, az Actimel és a YoPro – értek el kiemelkedő eredményeket.

Észak-Amerikában az értékesítés 5,8%-kal nőtt, amelyet 4,9%-os volumennövekedés és 0,9%-os áremelkedés támogatott. Az amerikai piacon a magas fehérjetartalmú termékek, a kávétejszínek és a vizek is jól teljesítettek.

A fellendülés okán a Danone tartja magát korábbi előrejelzéséhez, amely az árbevétel növekedését 3 és 5% közöttre teszi, illetve az árrés mérsékelt javulását vetít előre.

RetailDetail

Kapcsolódó cikkeink