A növényi alapú és tejtermékek támogatják a Danone eladásainak növekedését
Az áremelkedések lassulása mellett minden régióban és termékkategóriában újra növekedésnek indult a Danone értékesítési volumene, ami optimizmussal tölti el a vállalatot a jelenlegi kihívásokkal teli környezetben.
Az árak visszafogása kifizetődőnek bizonyult, hiszen a vállalat árbevétele 4,2%-kal 6,8 milliárd euróra a harmadik negyedévben. Ezt főként a mennyiségi értékesítés 3,6%-os növekedése támogatta, miközben az árak mindössze 0,7%-kal emelkedtek.
Európában az árak 1%-kal csökkentek, a volumen pedig 2,4%-kal nőtt. A kevésbé meleg nyugat-európai időjárás ellenére az ásványvíz-értékesítés is nőtt, de különösen a tejtermékek és növényi alapú termékek – az Alpro, az Actimel és a YoPro – értek el kiemelkedő eredményeket.
Észak-Amerikában az értékesítés 5,8%-kal nőtt, amelyet 4,9%-os volumennövekedés és 0,9%-os áremelkedés támogatott. Az amerikai piacon a magas fehérjetartalmú termékek, a kávétejszínek és a vizek is jól teljesítettek.
A fellendülés okán a Danone tartja magát korábbi előrejelzéséhez, amely az árbevétel növekedését 3 és 5% közöttre teszi, illetve az árrés mérsékelt javulását vetít előre.
RetailDetail
Kapcsolódó cikkeink
A növényi táplálkozással ismerkedtek a Radnóti diákjai
A NÉGYOSZ tavaly novemberben indult OkosFehérje programja újabb állomásához érkezett:…
Tovább olvasom >65 millió dolláros beruházással bővíti a kávé- és kávéfehérítő-gyártást a Danone Amerikában
A Danone 65 millió dollárt invesztált floridai gyárának bővítésébe, hogy…
Tovább olvasom >Megszünteti növényi sajtmárkáját a Bel Group
A Bel Group bejelentette, hogy 2024 végéig kivezeti a piacról…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >A dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökken
A tavalyihoz képest a dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökkent, ami…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >