A Nestlé a Royal Dairy Farmmal együtt igyekszik csökkenteni az üvegházhatású gázok kibocsátását
A Nestlé Health Science bejelentése szerint az Egyesült Államokban, Washington államban található Royal Dairy farmmal együttműködve igyekszik klímatudatos gazdálkodási gyakorlatokkal csökkenteni az üvegházhatású gázok kibocsátását.

Austin Allred, a Royal Dairy alapítója és családja
A Royal Dairy célja, hogy segítse a gazdaságokat az üvegházhatású gázok keletkezését megelőzni, miközben növeli a talaj légköri szén-dioxid-elvonó és -megkötő képességét.
A Royal Dairy és a Nestlé Health Science közölte, hogy a környezetközpontú innováció négy kulcsfontosságú területén – a tehéntakarmány, a trágyakezelés, a megújuló energia és a regeneratív mezőgazdaság – összehangoltan lépnek fel.
Royal Dairy
Austin Allred és családja 2016-ban vásárolta meg a Royal Dairyt. A gyümölcs- és zöldségtermesztőként nevelkedett és képzett Allred és családja a tápanyagokban gazdag trágyával javítja a talaj egészségét, így téve hatékonyabbá a takarmánytermesztést a tehenek számára.
A gazdaság 10 000 tehene havonta több mint egymillió gallon tejet termel.
A Royal Dairy csatlakozik a Nestlé Health Science kiskereskedelemben kapható Carnation Breakfast Essentials italporkeverékének beszállítói csoportjához.
Net Zero kezdeményezés
A Nestlé Health Science és a Royal Dairy együttműködése része a Dairy Scale for Good kísérleti projektnek, amely fenntartható, egy kereskedelmi tejgazdaságba megvalósítható és gazdaságilag életképes gyakorlatokat és technológiákat kíván előmozdítani.
Ez a kísérleti projekt az amerikai Dairy Net Zero kezdeményezés egyik fő pillére, amely első körben a kutatást, a gazdaságokon belüli kísérleti projekteket és az új piacok fejlesztését segíti elő annak érdekében, hogy a fenntarthatósági gyakorlatok elérhetőbbé és megfizethetőbbé váljanak minden méretű gazdaság számára, és felgyorsuljon az iparág 2050-ig kitűzött környezetvédelmi céljai felé való haladás.
Kapcsolódó cikkeink
65 millió dolláros beruházással bővíti a kávé- és kávéfehérítő-gyártást a Danone Amerikában
A Danone 65 millió dollárt invesztált floridai gyárának bővítésébe, hogy…
Tovább olvasom >Új stratégiával élesztené fel a növényi tej iránti keresletet az USA-ban az Oatly
Új lendületet adna az Oatly a növényi alapú tejek piacának…
Tovább olvasom >Mézes-gyümölcsös snackkel lép az amerikai piacra David Beckham
David Beckham, az egykori világhírű labdarúgó saját élelmiszermárkát vezet be…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >