A Nestlé a Royal Dairy Farmmal együtt igyekszik csökkenteni az üvegházhatású gázok kibocsátását
A Nestlé Health Science bejelentése szerint az Egyesült Államokban, Washington államban található Royal Dairy farmmal együttműködve igyekszik klímatudatos gazdálkodási gyakorlatokkal csökkenteni az üvegházhatású gázok kibocsátását.

Austin Allred, a Royal Dairy alapítója és családja
A Royal Dairy célja, hogy segítse a gazdaságokat az üvegházhatású gázok keletkezését megelőzni, miközben növeli a talaj légköri szén-dioxid-elvonó és -megkötő képességét.
A Royal Dairy és a Nestlé Health Science közölte, hogy a környezetközpontú innováció négy kulcsfontosságú területén – a tehéntakarmány, a trágyakezelés, a megújuló energia és a regeneratív mezőgazdaság – összehangoltan lépnek fel.
Royal Dairy
Austin Allred és családja 2016-ban vásárolta meg a Royal Dairyt. A gyümölcs- és zöldségtermesztőként nevelkedett és képzett Allred és családja a tápanyagokban gazdag trágyával javítja a talaj egészségét, így téve hatékonyabbá a takarmánytermesztést a tehenek számára.
A gazdaság 10 000 tehene havonta több mint egymillió gallon tejet termel.
A Royal Dairy csatlakozik a Nestlé Health Science kiskereskedelemben kapható Carnation Breakfast Essentials italporkeverékének beszállítói csoportjához.
Net Zero kezdeményezés
A Nestlé Health Science és a Royal Dairy együttműködése része a Dairy Scale for Good kísérleti projektnek, amely fenntartható, egy kereskedelmi tejgazdaságba megvalósítható és gazdaságilag életképes gyakorlatokat és technológiákat kíván előmozdítani.
Ez a kísérleti projekt az amerikai Dairy Net Zero kezdeményezés egyik fő pillére, amely első körben a kutatást, a gazdaságokon belüli kísérleti projekteket és az új piacok fejlesztését segíti elő annak érdekében, hogy a fenntarthatósági gyakorlatok elérhetőbbé és megfizethetőbbé váljanak minden méretű gazdaság számára, és felgyorsuljon az iparág 2050-ig kitűzött környezetvédelmi céljai felé való haladás.
Kapcsolódó cikkeink
Mézes-gyümölcsös snackkel lép az amerikai piacra David Beckham
David Beckham, az egykori világhírű labdarúgó saját élelmiszermárkát vezet be…
Tovább olvasom >Újabb amerikai Frito-Lay üzemben állította le a gyártást a PepsiCo
Öt évtized után leállította a gyártást dél-kaliforniai üzemében a PepsiCo:…
Tovább olvasom >A jövő íze, csomagolása, ritmusa – innovációs térkép 2025-re
Új korszak küszöbén áll az FMCG-piac: a globális gazdasági nyomás…
Tovább olvasom >További cikkeink
A papírformán túl
A higiéniai papírtermékek piacán tapasztalható mozgások jól tükrözik a fogyasztói…
Tovább olvasom >Kereskedők akaszthatják meg a Kellanova Mars általi felvásárlását Európában
Versenyjogi vizsgálatot indíthat az Európai Bizottság a Mars közel 36…
Tovább olvasom >Fulfilment szolgáltatást vezet be Európában az AliExpress
Új logisztikai szolgáltatást indít Európában az AliExpress Local+ néven, amely…
Tovább olvasom >