A Nestlé a Royal Dairy Farmmal együtt igyekszik csökkenteni az üvegházhatású gázok kibocsátását
A Nestlé Health Science bejelentése szerint az Egyesült Államokban, Washington államban található Royal Dairy farmmal együttműködve igyekszik klímatudatos gazdálkodási gyakorlatokkal csökkenteni az üvegházhatású gázok kibocsátását.
A Royal Dairy célja, hogy segítse a gazdaságokat az üvegházhatású gázok keletkezését megelőzni, miközben növeli a talaj légköri szén-dioxid-elvonó és -megkötő képességét.
A Royal Dairy és a Nestlé Health Science közölte, hogy a környezetközpontú innováció négy kulcsfontosságú területén – a tehéntakarmány, a trágyakezelés, a megújuló energia és a regeneratív mezőgazdaság – összehangoltan lépnek fel.
Royal Dairy
Austin Allred és családja 2016-ban vásárolta meg a Royal Dairyt. A gyümölcs- és zöldségtermesztőként nevelkedett és képzett Allred és családja a tápanyagokban gazdag trágyával javítja a talaj egészségét, így téve hatékonyabbá a takarmánytermesztést a tehenek számára.
A gazdaság 10 000 tehene havonta több mint egymillió gallon tejet termel.
A Royal Dairy csatlakozik a Nestlé Health Science kiskereskedelemben kapható Carnation Breakfast Essentials italporkeverékének beszállítói csoportjához.
Net Zero kezdeményezés
A Nestlé Health Science és a Royal Dairy együttműködése része a Dairy Scale for Good kísérleti projektnek, amely fenntartható, egy kereskedelmi tejgazdaságba megvalósítható és gazdaságilag életképes gyakorlatokat és technológiákat kíván előmozdítani.
Ez a kísérleti projekt az amerikai Dairy Net Zero kezdeményezés egyik fő pillére, amely első körben a kutatást, a gazdaságokon belüli kísérleti projekteket és az új piacok fejlesztését segíti elő annak érdekében, hogy a fenntarthatósági gyakorlatok elérhetőbbé és megfizethetőbbé váljanak minden méretű gazdaság számára, és felgyorsuljon az iparág 2050-ig kitűzött környezetvédelmi céljai felé való haladás.
Kapcsolódó cikkeink
AI-jelölést szeretnének a fogyasztók az élelmiszercímkéken
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók 83%-a úgy véli, hogy…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával segíti a karácsonyi ajándékvásárlást a Target
A Target bemutatta generatív AI-alapú Bullseye Gift Finder eszközét, amely…
Tovább olvasom >Közel 120 új üzletet nyitott az Aldi 2024-ben az USA-ban
Az Aldi, az egyik leggyorsabban növekvő diszkont élelmiszerlánc, 2024-ben közel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >