A Nestlé a Royal Dairy Farmmal együtt igyekszik csökkenteni az üvegházhatású gázok kibocsátását
A Nestlé Health Science bejelentése szerint az Egyesült Államokban, Washington államban található Royal Dairy farmmal együttműködve igyekszik klímatudatos gazdálkodási gyakorlatokkal csökkenteni az üvegházhatású gázok kibocsátását.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/06/Nestle_Health_Science_Royal_Dairy_Founder_Austin_Allred.jpg)
Austin Allred, a Royal Dairy alapítója és családja
A Royal Dairy célja, hogy segítse a gazdaságokat az üvegházhatású gázok keletkezését megelőzni, miközben növeli a talaj légköri szén-dioxid-elvonó és -megkötő képességét.
A Royal Dairy és a Nestlé Health Science közölte, hogy a környezetközpontú innováció négy kulcsfontosságú területén – a tehéntakarmány, a trágyakezelés, a megújuló energia és a regeneratív mezőgazdaság – összehangoltan lépnek fel.
Royal Dairy
Austin Allred és családja 2016-ban vásárolta meg a Royal Dairyt. A gyümölcs- és zöldségtermesztőként nevelkedett és képzett Allred és családja a tápanyagokban gazdag trágyával javítja a talaj egészségét, így téve hatékonyabbá a takarmánytermesztést a tehenek számára.
A gazdaság 10 000 tehene havonta több mint egymillió gallon tejet termel.
A Royal Dairy csatlakozik a Nestlé Health Science kiskereskedelemben kapható Carnation Breakfast Essentials italporkeverékének beszállítói csoportjához.
Net Zero kezdeményezés
A Nestlé Health Science és a Royal Dairy együttműködése része a Dairy Scale for Good kísérleti projektnek, amely fenntartható, egy kereskedelmi tejgazdaságba megvalósítható és gazdaságilag életképes gyakorlatokat és technológiákat kíván előmozdítani.
Ez a kísérleti projekt az amerikai Dairy Net Zero kezdeményezés egyik fő pillére, amely első körben a kutatást, a gazdaságokon belüli kísérleti projekteket és az új piacok fejlesztését segíti elő annak érdekében, hogy a fenntarthatósági gyakorlatok elérhetőbbé és megfizethetőbbé váljanak minden méretű gazdaság számára, és felgyorsuljon az iparág 2050-ig kitűzött környezetvédelmi céljai felé való haladás.
Kapcsolódó cikkeink
Az ár-érték arányra helyezi a hangsúlyt a Target iskolakezdési kampányában az Egyesült Államokban
A diszkontóriás július második hetében indította el iskolakezdési kampányát, amelyben…
Tovább olvasom >Folytatódik az állattartó telep fejlesztési program
Összesen 200 milliárd forint keretösszeggel, két új pályázati felhívás jelent…
Tovább olvasom >Leépít az Upside Foods
A sejttenyésztett húst előállító vállalat a „bizonytalan makrokörnyezetre” hivatkozva tervez…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >