A Nestlé a Royal Dairy Farmmal együtt igyekszik csökkenteni az üvegházhatású gázok kibocsátását
A Nestlé Health Science bejelentése szerint az Egyesült Államokban, Washington államban található Royal Dairy farmmal együttműködve igyekszik klímatudatos gazdálkodási gyakorlatokkal csökkenteni az üvegházhatású gázok kibocsátását.

Austin Allred, a Royal Dairy alapítója és családja
A Royal Dairy célja, hogy segítse a gazdaságokat az üvegházhatású gázok keletkezését megelőzni, miközben növeli a talaj légköri szén-dioxid-elvonó és -megkötő képességét.
A Royal Dairy és a Nestlé Health Science közölte, hogy a környezetközpontú innováció négy kulcsfontosságú területén – a tehéntakarmány, a trágyakezelés, a megújuló energia és a regeneratív mezőgazdaság – összehangoltan lépnek fel.
Royal Dairy
Austin Allred és családja 2016-ban vásárolta meg a Royal Dairyt. A gyümölcs- és zöldségtermesztőként nevelkedett és képzett Allred és családja a tápanyagokban gazdag trágyával javítja a talaj egészségét, így téve hatékonyabbá a takarmánytermesztést a tehenek számára.
A gazdaság 10 000 tehene havonta több mint egymillió gallon tejet termel.
A Royal Dairy csatlakozik a Nestlé Health Science kiskereskedelemben kapható Carnation Breakfast Essentials italporkeverékének beszállítói csoportjához.
Net Zero kezdeményezés
A Nestlé Health Science és a Royal Dairy együttműködése része a Dairy Scale for Good kísérleti projektnek, amely fenntartható, egy kereskedelmi tejgazdaságba megvalósítható és gazdaságilag életképes gyakorlatokat és technológiákat kíván előmozdítani.
Ez a kísérleti projekt az amerikai Dairy Net Zero kezdeményezés egyik fő pillére, amely első körben a kutatást, a gazdaságokon belüli kísérleti projekteket és az új piacok fejlesztését segíti elő annak érdekében, hogy a fenntarthatósági gyakorlatok elérhetőbbé és megfizethetőbbé váljanak minden méretű gazdaság számára, és felgyorsuljon az iparág 2050-ig kitűzött környezetvédelmi céljai felé való haladás.
Kapcsolódó cikkeink
Prebiotikus üdítővel újít a Pepsi az USA-ban
Az egészségtudatos fogyasztók igényeire válaszul a PepsiCo idén ősszel online,…
Tovább olvasom >Korán indult idén az iskolai bevásárlás az Egyesült Államokban
A back-to-school vásárlások idén szokatlanul korán kezdődtek az Egyesült Államokban…
Tovább olvasom >Visszahívja az irodába dolgozóit a Starbucks
Szigorítja a Starbucks a hibrid munkavégzés szabályait: októbertől a vállalat…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >