A METRO Igazgatótanácsa Nagykereskedelmi átalakítási osztályvezető szakembert nevezett ki
A METRO Magyarország az elmúlt időszakban új stratégiát készített elő, melynek célja a professzionális vevők igényeire reagálva a valódi nagykereskedelmi fordulat elősegítése, egyebek mellett megbízhatóan stabil árukészlettel, a vendéglátóipari és kiskereskedői célcsoport igényeihez igazodó, újragondolt áruválasztékkal, korszerű gépészeti és energiahatékonysági fejlesztésekkel.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/09/1661950043647-300x240.jpg)
Mészáros Iván már több pozícióban is bizonyította rátermettségét (Fotó: METRO)
A nagykereskedelmi stratégia következetes végrehajtása az elkövetkező években meghatározó szerepet tölt be a vállalat működésében. Az átalakítás a METRO hazai áruházláncának mind a 13 tagját érinti, de első projektként Budakalászon már megvalósult. A nagykereskedelmi stratégia általános érvényesítése érdekében a METRO Igazgatótanácsa Nagykereskedelmi átalakítási osztályvezető szakembert nevezett ki Mészáros Iván személyében.
Mészáros Iván 2011-ben csatlakozott a METRO-hoz célcsoport osztályvezetőként, majd 2013-ben Vevőkapcsolati osztályvezetőként, 2015-ben pedig új területen, Üzleti és árazási kontrolling vezetőként folytatta karrierjét. 2020-tól Árazási osztályvezető pozícióban látott el felelősségteljes munkát mostani kinevezéséig. Új munkakörében augusztustól feladata a nagykereskedelmi stratégiánk sikeres bevezetésének irányítása és támogatása, a szakmai területek munkájának összehangolása, a megvalósítás nyomon követése és a stratégiához kapcsolódó főbb projektek vezetése.
METRO
Kapcsolódó cikkeink
Problémák és megoldások
Az MVI a Nemzetgazdasági Minisztérium Turisztikai Tanácsadó Testületének kérésére összeállította…
Tovább olvasom >Koktélkifestő
A koktélok, kávék, desszertek ízesítésére használt szirupok és szörpök szó…
Tovább olvasom >A polcon vár az ebéded
Convenience, azaz kényelmi terméket azért vásárolunk, hogy az ételkészítés munkájának…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >