A METRO Igazgatótanácsa Nagykereskedelmi átalakítási osztályvezető szakembert nevezett ki
A METRO Magyarország az elmúlt időszakban új stratégiát készített elő, melynek célja a professzionális vevők igényeire reagálva a valódi nagykereskedelmi fordulat elősegítése, egyebek mellett megbízhatóan stabil árukészlettel, a vendéglátóipari és kiskereskedői célcsoport igényeihez igazodó, újragondolt áruválasztékkal, korszerű gépészeti és energiahatékonysági fejlesztésekkel.
A nagykereskedelmi stratégia következetes végrehajtása az elkövetkező években meghatározó szerepet tölt be a vállalat működésében. Az átalakítás a METRO hazai áruházláncának mind a 13 tagját érinti, de első projektként Budakalászon már megvalósult. A nagykereskedelmi stratégia általános érvényesítése érdekében a METRO Igazgatótanácsa Nagykereskedelmi átalakítási osztályvezető szakembert nevezett ki Mészáros Iván személyében.
Mészáros Iván 2011-ben csatlakozott a METRO-hoz célcsoport osztályvezetőként, majd 2013-ben Vevőkapcsolati osztályvezetőként, 2015-ben pedig új területen, Üzleti és árazási kontrolling vezetőként folytatta karrierjét. 2020-tól Árazási osztályvezető pozícióban látott el felelősségteljes munkát mostani kinevezéséig. Új munkakörében augusztustól feladata a nagykereskedelmi stratégiánk sikeres bevezetésének irányítása és támogatása, a szakmai területek munkájának összehangolása, a megvalósítás nyomon követése és a stratégiához kapcsolódó főbb projektek vezetése.
METRO
Kapcsolódó cikkeink
Ha nyár, akkor fesztivál!
Összeállításunkban megszólalnak a legjelentősebb hazai fesztiválok képviselői, akik megosztják az…
Tovább olvasom >Zöld gasztronómia – Mi lehet a fenntartható siker receptje?
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállításon, az MMSZ HoReCa és Event…
Tovább olvasom >A Bocuse d’Or főtámogatója
A támogatási megállapodás megújításának köszönhetően 2027-ig biztosan a METRO a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >