A METRO Igazgatótanácsa Nagykereskedelmi átalakítási osztályvezető szakembert nevezett ki
A METRO Magyarország az elmúlt időszakban új stratégiát készített elő, melynek célja a professzionális vevők igényeire reagálva a valódi nagykereskedelmi fordulat elősegítése, egyebek mellett megbízhatóan stabil árukészlettel, a vendéglátóipari és kiskereskedői célcsoport igényeihez igazodó, újragondolt áruválasztékkal, korszerű gépészeti és energiahatékonysági fejlesztésekkel.

Mészáros Iván már több pozícióban is bizonyította rátermettségét (Fotó: METRO)
A nagykereskedelmi stratégia következetes végrehajtása az elkövetkező években meghatározó szerepet tölt be a vállalat működésében. Az átalakítás a METRO hazai áruházláncának mind a 13 tagját érinti, de első projektként Budakalászon már megvalósult. A nagykereskedelmi stratégia általános érvényesítése érdekében a METRO Igazgatótanácsa Nagykereskedelmi átalakítási osztályvezető szakembert nevezett ki Mészáros Iván személyében.
Mészáros Iván 2011-ben csatlakozott a METRO-hoz célcsoport osztályvezetőként, majd 2013-ben Vevőkapcsolati osztályvezetőként, 2015-ben pedig új területen, Üzleti és árazási kontrolling vezetőként folytatta karrierjét. 2020-tól Árazási osztályvezető pozícióban látott el felelősségteljes munkát mostani kinevezéséig. Új munkakörében augusztustól feladata a nagykereskedelmi stratégiánk sikeres bevezetésének irányítása és támogatása, a szakmai területek munkájának összehangolása, a megvalósítás nyomon követése és a stratégiához kapcsolódó főbb projektek vezetése.
METRO
Kapcsolódó cikkeink
Nincs már olyan, hogy olcsó kávé
Bár a kávéárak emelkedésének köszönhetően az ital fogyasztása csökkent, a…
Tovább olvasom >Minden jó, ha a kezdete jó
Nem csak reggel, nem csak napindító étkezésként, nem csak a…
Tovább olvasom >A kígyó éve – Gasztronómiai várakozások
Rejtett lehetőségeket, nagy átalakulásokat, bölcs alkalmazkodást ígér a kínai asztrológia…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: A kiskereskedelmi forgalom bővülése 4-5 százalékos sávban van jelenleg
Az idei a gazdasági áttörés éve, 2025 második felében már…
Tovább olvasom >Az élelmiszeripar értékesítési árai 6,1 százalékkal emelkedtek
2025 februárjában az ipari termelői árak átlagosan 8,2 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >Emelkednek a reálbérek, nő a bizalom, emelkedik a kiskereskedelmi forgalom
Januárban folytatódott a bérek dinamikus emelkedése, állapította meg a legfrissebb…
Tovább olvasom >