A METRO Igazgatótanácsa Nagykereskedelmi átalakítási osztályvezető szakembert nevezett ki
A METRO Magyarország az elmúlt időszakban új stratégiát készített elő, melynek célja a professzionális vevők igényeire reagálva a valódi nagykereskedelmi fordulat elősegítése, egyebek mellett megbízhatóan stabil árukészlettel, a vendéglátóipari és kiskereskedői célcsoport igényeihez igazodó, újragondolt áruválasztékkal, korszerű gépészeti és energiahatékonysági fejlesztésekkel.

Mészáros Iván már több pozícióban is bizonyította rátermettségét (Fotó: METRO)
A nagykereskedelmi stratégia következetes végrehajtása az elkövetkező években meghatározó szerepet tölt be a vállalat működésében. Az átalakítás a METRO hazai áruházláncának mind a 13 tagját érinti, de első projektként Budakalászon már megvalósult. A nagykereskedelmi stratégia általános érvényesítése érdekében a METRO Igazgatótanácsa Nagykereskedelmi átalakítási osztályvezető szakembert nevezett ki Mészáros Iván személyében.
Mészáros Iván 2011-ben csatlakozott a METRO-hoz célcsoport osztályvezetőként, majd 2013-ben Vevőkapcsolati osztályvezetőként, 2015-ben pedig új területen, Üzleti és árazási kontrolling vezetőként folytatta karrierjét. 2020-tól Árazási osztályvezető pozícióban látott el felelősségteljes munkát mostani kinevezéséig. Új munkakörében augusztustól feladata a nagykereskedelmi stratégiánk sikeres bevezetésének irányítása és támogatása, a szakmai területek munkájának összehangolása, a megvalósítás nyomon követése és a stratégiához kapcsolódó főbb projektek vezetése.
METRO
Kapcsolódó cikkeink
Uniós biztos: el kell helyezni Európát a globális kereskedelmi rendszer paradigmaváltása okozta helyzetben
A tagországoknak egyeztetniük kell arról, hogyan helyezzék el Európát abban…
Tovább olvasom >MEGJELENT A TRADE MAGAZIN LEGFRISSEBB SZÁMA!
Büszkeséggel mutatjuk be a Trade magazin legújabb, 2025/4. számát, amelynek…
Tovább olvasom >Félig teli az elmúlt 15 hónap pohara
A Trade Marketing Klub egyik legnépszerűbb online eseménye a „Piackutatóktól…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >Még mindig lehet spórolni, de nem minden árrésstopos terméken
Bár a magyarországi árrésstopok hatása kezd érezhetővé válni a hazai…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >