A METRO Igazgatótanácsa Nagykereskedelmi átalakítási osztályvezető szakembert nevezett ki
A METRO Magyarország az elmúlt időszakban új stratégiát készített elő, melynek célja a professzionális vevők igényeire reagálva a valódi nagykereskedelmi fordulat elősegítése, egyebek mellett megbízhatóan stabil árukészlettel, a vendéglátóipari és kiskereskedői célcsoport igényeihez igazodó, újragondolt áruválasztékkal, korszerű gépészeti és energiahatékonysági fejlesztésekkel.

Mészáros Iván már több pozícióban is bizonyította rátermettségét (Fotó: METRO)
A nagykereskedelmi stratégia következetes végrehajtása az elkövetkező években meghatározó szerepet tölt be a vállalat működésében. Az átalakítás a METRO hazai áruházláncának mind a 13 tagját érinti, de első projektként Budakalászon már megvalósult. A nagykereskedelmi stratégia általános érvényesítése érdekében a METRO Igazgatótanácsa Nagykereskedelmi átalakítási osztályvezető szakembert nevezett ki Mészáros Iván személyében.
Mészáros Iván 2011-ben csatlakozott a METRO-hoz célcsoport osztályvezetőként, majd 2013-ben Vevőkapcsolati osztályvezetőként, 2015-ben pedig új területen, Üzleti és árazási kontrolling vezetőként folytatta karrierjét. 2020-tól Árazási osztályvezető pozícióban látott el felelősségteljes munkát mostani kinevezéséig. Új munkakörében augusztustól feladata a nagykereskedelmi stratégiánk sikeres bevezetésének irányítása és támogatása, a szakmai területek munkájának összehangolása, a megvalósítás nyomon követése és a stratégiához kapcsolódó főbb projektek vezetése.
METRO
Kapcsolódó cikkeink
Távoli, de nyitott kapu: Üzbegisztánban látnak lehetőséget a magyar cégek
Bár földrajzilag és kulturálisan is távoli, Üzbegisztán az egyik legígéretesebb…
Tovább olvasom >Szorosabbá válnak a magyar-szaudi kereskedelmi is turisztikai kapcsolatok
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) célja, hogy a magyar…
Tovább olvasom >Hogy iszod a kávét, rázva vagy keverve?
Egyre több szín, egyre meglepőbb ízek – még mindig növekszik…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Felfutóban a hazai ginpiac – A SPAR szerint a vásárlók egyre tudatosabbak, és nyitottak a magyar márkákra
A gin értékesítése az elmúlt években látványosan erősödött a magyar…
Tovább olvasom >