Trade magazin > Hírek és cikkek > Piaci Hírek > A megszorítások ellenére is emelkedett a hipermarketek forgalma
A megszorítások ellenére is emelkedett a hipermarketek forgalma
Az elemzők szerint 2007-ben minden korábbinál jobban érződik a hazai kiskereskedelemben a diszkonthatás.
A 400 négyzetméter feletti üzlethelyiségek élelmiszer-piaci
forgalmi részesedése a Nielsen piackutató adatai szerint 2 százalékkal, a 2500
négyzetméter feletti egységeké pedig egy százalékkal növekedett az első
félévben.
Előretőrnek a diszkontáruházak, de növekszik a diszkont elemek száma a
hagyományos értékesítési csatornákban is.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >Speciális élelmiszerek toplistája: 1. Diabetikus, 2. Szénhidrátcsökkentett, 3. Laktózmentes
Együnk-e tojást, vagy nem ajánlott? Igyunk-e állati eredetű tejet, vagy…
Tovább olvasom >Közösség a közösségben
A Magyar Termék Nonprofit Kft. legutóbbi, MesterMűvek üzleti workshopja igazi mérföldkőnek bizonyult, miután…
Tovább olvasom >