A MasterCard új versenyt hirdet: Az év kereskedője 2016
Mit tehet ma az a kereskedő, aki szeretné megnyerni és megtartani a vásárlóit? Milyen ötleteket, megoldásokat és eszközöket használhat a siker érdekében?
A legjobb, legsikeresebb kereskedők által mutatott példa azonnal elterjed, de az, aki hosszú távra tervez, mindig előáll valami újjal, érdekessel, szokatlannal. Az ő teljesítményüket szeretné elismerni a MasterCard, hiszen ennek a nyughatatlan, újító szellemnek sokat köszönhet a világ.
A MasterCard küldetése, hogy a legkorszerűbb fizetési megoldásokat a lehető leghamarabb a hétköznapok magától értetődő részévé tegye. A vásárlók kényelmét, elégedettségét szem előtt tartó kereskedők ezzel egyidejűleg számtalan további újdonsággal, a jövőbe mutató, egyedi megoldással előzik meg a vásárlói igényeket és versenytársaikat.
A MasterCard által meghirdetett „Az év kereskedője 2016” verseny célja, hogy felhívja a figyelmet ezekre az eredeti és különleges megoldásokra, valamint, hogy inspirálja a fejlesztéseket, bővítéseket és elismerésben részesítse azokat a kereskedőket, akik minden téren szeretnének többet nyújtani vásárlóiknak.
A versenyt az alábbi öt kategóriában hirdetik meg:
A legjobb ügyfélélmény
A legjobb fizetési szolgáltató digitális megoldás
A legjobb multichannel fejlesztés
A legjobb lojalitás program
A legjobb társadalmi felelősségvállalási (CSR) program
A fődíjat pedig, a legtöbb pontot elért kereskedő kapja és ezzel Ő lesz „Az év kereskedője”.
A versenyre 2016. szeptember 4-ig lehet jelentkezni.
A verseny szervezője a Wonderduck Agency, szakmai partnere a Trade magazin.
További információ:
http://www.azevkereskedoje.hu és moy@wonderduck.hu
Kapcsolódó cikkeink
Élményekkel teli csizma: Az európai Z generáció kedvenc ajándékai
Bár a legújabb AirPodsra vagy egy dizájner táskára sem mondanak…
Tovább olvasom >Élmény és mobilitás találkozott a MOL és a Mastercard közös promóciójában
December elsején zárult le a MOL és a Mastercard újabb közös nyereményjátéka, amelyben…
Tovább olvasom >Értékteremtő együttműködés
Az ünnepi időszak különleges alkalom, amikor a márkák még közelebb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Fél év alatt 100 millió forint felajánlást tettek karitatív célokra a fogyasztók a kötelező visszaváltási rendszer révén
A hat hónapja kezdődött és a mindennapok szerves részévé vált…
Tovább olvasom >