A MasterCard új versenyt hirdet: Az év kereskedője 2016

Szerző: trademagazin Dátum: 2016. 08. 08. 13:27

Mit tehet ma az a kereskedő, aki szeretné megnyerni és megtartani a vásárlóit? Milyen ötleteket, megoldásokat és eszközöket használhat a siker érdekében?

A legjobb, legsikeresebb kereskedők által mutatott példa azonnal elterjed, de az, aki hosszú távra tervez, mindig előáll valami újjal, érdekessel, szokatlannal. Az ő teljesítményüket szeretné elismerni a MasterCard, hiszen ennek a nyughatatlan, újító szellemnek sokat köszönhet a világ.

A MasterCard küldetése, hogy a legkorszerűbb fizetési megoldásokat a lehető leghamarabb a hétköznapok magától értetődő részévé tegye. A vásárlók kényelmét, elégedettségét szem előtt tartó kereskedők ezzel egyidejűleg számtalan további újdonsággal, a jövőbe mutató, egyedi megoldással előzik meg a vásárlói igényeket és versenytársaikat.

A MasterCard által meghirdetett „Az év kereskedője 2016” verseny célja, hogy felhívja a figyelmet ezekre az eredeti és különleges megoldásokra, valamint, hogy inspirálja a fejlesztéseket, bővítéseket és elismerésben részesítse azokat a kereskedőket, akik minden téren szeretnének többet nyújtani vásárlóiknak.

A versenyt az alábbi öt kategóriában hirdetik meg:
A legjobb ügyfélélmény
A legjobb fizetési szolgáltató digitális megoldás
A legjobb multichannel fejlesztés
A legjobb lojalitás program
A legjobb társadalmi felelősségvállalási (CSR) program
A fődíjat pedig, a legtöbb pontot elért kereskedő kapja és ezzel Ő lesz „Az év kereskedője”.

A versenyre 2016. szeptember 4-ig lehet jelentkezni.
A verseny szervezője a Wonderduck Agency, szakmai partnere a Trade magazin.

További információ:
http://www.azevkereskedoje.hu és moy@wonderduck.hu

Kapcsolódó cikkeink