A magyar piacon is franchise-hálózatot épít a Pizza Hut
Az idén elkezdi partnerfranchise-hálózatának kiépítését a Pizza Hut Magyarországon: az alkalmi gyorsétteremlánc több éttermet nyitna országszerte, amihez már keresik a partnereket – áll a cég közleményében.

Először az 50 ezer fő fölötti településekkel próbálkoznak
A hálózat fejlesztését első körben az 50 ezer lakos feletti városokban tervezik, minden helyszínt egyenként mérlegelnek és felmérik a benne rejlő lehetőségeket. (Magyarországon a vármegyeszékhelyek és vármegyei városok szinte mind az 50 ezer feletti, illetve ahhoz közeli kategóriába tartoznak.)
Franciaország és Lengyelország után a cseh, a szlovák és a magyar piac következik: az AmRest, Európa vezető többmárkás étterem-üzemeltetője jelenleg 26 vendéglátóhelyet működtet az ország határain belül. Kozák Miklós, a Pizza Hut magyarországi igazgatója elárulta, hogy hazánkban a lehetőség iránt érdeklődők száma meghaladta az ezzel kapcsolatos várakozásaikat.
“A cél, hogy az étterem, amit megnyitunk, hosszú távon profitabilis legyen. Emiatt minden franchise-partnerünknél ugyanazt a jóváhagyási folyamatot követjük, amibe beletartozik a pénzügyi terv elkészítése is. Csak olyan helyeken leszünk jelen, amiben hiszünk és amiben látjuk a jövőt”
– jelentette ki. Hozzátette: aki a csatlakozást fontolgatja, számításba veheti, hogy a felépített rendszer átadása mellett biztosítják számára a szükséges képzéseket is. Kozák Miklós szerint a cég stabil lábakon áll, és az egész vendéglátóipart megrengető koronavírus-járványból is erősebben tudott kijönni.
„Minden étteremből elindítottuk a házhoz szállítást, bővítettük a termékportfóliónkat, a vendégeik igényeire optimalizált ajánlatokat és érintkezésmentes kiszállítást vezettünk be”– mondta Buka Péter, a Pizza Hut franchise-menedzsere, aki arról is beszélt, hogy
a többi országhoz képest Magyarországon rendkívül erős a konkurencia, több mint 500 független pizzéria működik.
„Klasszikus amerikai pizzánk vastag tésztájú, ezáltal olyan különleges termék, amit máshol nem lehet kapni Magyarországon. Minősített beszállítóink minősített alapanyagait a legszigorúbb sztenderdek szerint használjuk fel, miközben odafigyelünk az innovációra is. A hazai piacra mi hoztuk be a sajttal töltött pizzaszélt, amit a visszajelzések alapján imádnak a vendégek”
– mutatott rá.
Kapcsolódó cikkeink
Ételrendelés: a pizza és a hamburger pörög a legjobban
Reggel, délben és este is a pizza jut a legtöbbünk…
Tovább olvasom >Házhozszállítási szolgáltatást indít a Cinnabon az Egyesült Királyságban
Elindult a Cinnabon házhozszállítási szolgáltatása az Egyesült Királyságban, amely révén…
Tovább olvasom >Halloween pizzakoponyák – A nap képe
Ezt a fogást biztosan elfogadnák zakuszkának bármelyik hazai étterem Halloween-buliján,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Intrum: A mély válságot elkerüljük, de elhúzódó recesszió és hitelválság jöhet
Várhatóan 2023-ban sem javul jelentősen a magyar háztartások pénzügyi helyzete…
Tovább olvasom >Magyar Bankholding: Idén megindulhat a gazdasági teljesítmény növekedése
2023 végére egy számjegyű lehet az infláció, az éves átlag…
Tovább olvasom >Mindenkinek fix alapbéremelést és jelentős juttatásnövelést ad az Auchan
Januártól minden munkatársának alapbérét bruttó 32 000 forinttal emeli az Auchan.…
Tovább olvasom >