A Lipton miatti veszteségek visszafogták a Campari első félévét
A borüzletág jól teljesített, az értékesítés csaknem 20 százalékkal ugrott meg és elérte az 56,9 millió eurót. A cégcsoport adózás utáni eredménye csupán 2,5 százalékkal nőtt.
Az olasz italgyártó az idei első félévben 7,9 százalékos
adózás előtti nyereséget könyvelhetett el. Az értékesítés árbevétele 440,6
millió euró, több mint ötszázalékos növekedést mutat.
A röviditalrészleg átlagot meghaladó, 8,7 százalékos
bevételbővülést regisztrált, eközben az alkoholmentes italok üzletága, amely
tavaly elveszítette a Lipton Eistea olaszországi disztribúciós jogait, 20,2
száazlékos veszteséget könyvelt el.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Körforgásos gazdasági programot indít a klímák és hőszivattyúk hűtőközegének újrafelhasználására a Daikin
A klímaváltozás kihívásairól a koronavírusos idők ellenére sem szabad megfeledkezni…
Tovább olvasom >Sajtokat hív vissza a forgalomból a Kőröstej
A Kőröstej Kft. elővigyázatosságból visszahívja a forgalmazásból egyes Kőrösi sajtkorong…
Tovább olvasom >Az Apple a legértékesebb márka a világon a Brand Finance szerint
Három év után ismét az Apple a legértékesebb márka a…
Tovább olvasom >