A Lidl kiáll a magyar tejtermelők mellett
A Lidl Magyarország évek óta kiemelt hangsúlyt helyez kínálatában a magyar gyártók által előállított tejekre és tejtermékekre, ezáltal támogatva a hazai termelőket. Az áruházlánc stratégiai vállalásának sikerességét mutatja, hogy a 2015-ös gazdasági évben 6 millió literrel több magyar származású tejet vett át a gyártóktól, mint az azt megelőző évben és 650 millió forint értékben exportált hazai tejtermékeket külföldre. A vállalat a tejet és tejtermékeket kizárólag közvetlenül a feldolgozóktól vásárolja.
A Lidl Magyarország magyar tejtermelőket támogató sikeres gyakorlatának eredményeképpen a 2015-ös gazdasági évben 56 millió liter friss és tartós tejet, 6 millió literrel többet, 2600 tonna trappista sajtot, közel 400 tonnával nagyobb mennyiséget vett át a hazai gyártóktól az előző évhez képest. A vállalat tej és tejtermék exportja is bővült, az elmúlt egy évben 7 európai országba 18-féle magyar tejterméket értékesített közel 650 millió forint értékben.
A vállalat az értékesítés növelésén túl élen jár a hazai tej és tejtermékek népszerűsítésében is. A vállalat Magyar Tej Hét elnevezésű akcióinak keretében, a Tej Terméktanáccsal együttműködve évek óta kiemelt megjelenési lehetőséget biztosít a hazai származású tejeknek. A vállalat a kiváló minőségű magyar tejeket és tejtermékeket az elmúlt három hónap során két nemzetközi beszerzői rendezvény keretében is bemutatta. Az események alkalmával 27 ország Lidl képvelői számára tette elérhetővé az áruházlánc a kiváló minőségű magyar tejtermékeket, ezáltal is exportlehetőséget biztosítva számukra. Ezen kívül ismert a Lidl széles társadalmi nyilvánosságot kapott adománygyűjtő akciója is, melyet egy értékes magyar tejmárka bevonásával szervezett.
„A hazai származású tej értékesített mennyiségének nagyarányú növekedése, a bővülő export és a folyamatos fejlődés a „Lidl a magyar beszállítókért” programnak is köszönhető. Nagy segítséget adunk hazai beszállítóinknak azzal, hogy a kiemelt marketingkommunikáció mellett export lehetőséget is biztosítunk számukra. Ezen kívül vállalatunk a tejtermékek minőségének és az ellenőrzött eredet garanciájaként, előre be nem jelentett auditok keretében, minden esetben teljes körű nyomon követési vizsgálatot végez” – mondta Nepp Zoltán, a Lidl Magyarország beszerzési ügyvezető igazgatója.
A Lidl a jövőben is arra fog törekedni, hogy a vásárlói igények maximális kiszolgálása mellett tovább erősítse a hazai tejfeldolgozókkal és rajtuk keresztül a tejtermelőkkel az együttműködést.
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >A Lidl rengeteg terméket kínál olcsóbban, mint tavaly
A Lidl Magyarország csak novemberben már több mint 600 terméket…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >