A legkisebb is számít!
A Tesco univerzum 1,3 százalékos növekedést ért el a 2012–2013-as pénzügyi évben. Az összességében 72,4 milliárd fontos forgalomból 3 milliárd fontot tett ki az online értékesítés, ami az üzletág 13 százalékos éves növekedését jelenti. A most lezárult periódusról Nigel Jones, a Tesco-Global Áruházak Zrt. ügyvezető igazgatója nyilatkozott lapunknak.
– Általánosságban a 2012–2013-as pénzügyi évről elmondhatjuk, hogy a Tesco-Global Áruházak Zrt. forgalma elérte a 709 milliárd forintot. Tavaly befektetéseink középpontjában az innováció nagyobb hangsúlyt kapott az expanziónál – kezdi nyilatkozatát Nigel Jones.Magyarország elkötelezettje
Számos újdonságuk és innovatív szolgáltatásuk között bevezették a Tesco Mobilt, ami igazán sikeres mobilszolgáltatóvá nőtte ki magát a magyar piacon.
A vásárlási szokások továbbra is a kényelmi irányba mozdultak el, ezért tavaly 4 Expressz üzletet és egy hipermarketet nyitottak. A tavalyi évben is folytatták a magyar beszállítók hazai és nemzetközi növekedésének támogatását.
– Mindent megteszünk a magyar gazdaság növekedése érdekében. A Tesco elkötelezetten támogatja az ország fejlődését. Tényleg szívügyünk minden magyar vásárló – vallja Nigel Jones.
A szűkülő magyar kiskereskedelemben a vásárlói hűség építése növekvő fontosságú. A Tesco Clubcard kártyabirtokosok száma tavaly 15 százalékkal növekedett, és a programot folyamatosan fejlesztik.
– Keressük a lehetőségeket, bevonjuk partnereinket is, hogy hűséges vásárlóink még több előnyhöz jussanak. Fontos, hogy ajánlataink relevánsak legyenek vevőink számára, hiszen egyre többen küzdenek megélhetési nehézségekkel – hangsúlyozza az ügyvezető.
Átláthatóság és online
a fókuszban
Tavaly kezdték el a Beszállítói Akadémiát, hogy ösztönözzék a kkv-k fejlődését és a Tescóval való együttnövekedésüket. Továbbra is kiemelt fontosságú a magyar beszállítók arányának növelése, ezért a hazai források után kutatnak minden lehetséges cikkelem esetében.
Az összetevők és a termékek nyomon követhetősége nagy nyilvánosságot kapott az utóbbi időben, ami mutatja, mennyire fontos az ellátási lánc lerövidítése és teljesen átláthatóvá tétele. A Tesco a témában már 3 éve nyílt és őszinte kommunikációt folytat, így vezető szerepet vállal a problémák felgöngyölítésében és a megoldás keresésében.
2013 márciusában kezdték el az online értékesítést, minden várakozást felülmúló sikerrel. Jelenleg Budapesten és vonzáskörzetében szállítanak ki, és az óriási érdeklődésre való tekintettel felül kellett írni az eredeti terveket, hogy a jelentkező igénytömeget ki tudják elégíteni. Év végéig az online rendelés lehetőségét több magyar városban is biztosítani fogják. A hosszú távú cél az országos lefedettség elérése.
Az áruházakban pedig az elektronikus polccímke teljes körű bevezetését tervezik idén júliusra, hogy az esetleges téves ár feltüntetéséből adódó problémákat kiküszöböljék.
– Idén az innovációra és a vásárlási élmény továbbfejlesztésére fókuszálunk. Minden Tesco formátumban a vevőink magas szintű, minőségi kiszolgálására törekszünk – mondja zárszavában Nigel Jones.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >