A legjobb kávékészítő címéért versengtek a töltőállomás dolgozói
Különleges barista versenyt és szakmai napot szervezett a Shell és a Caffé Perté a töltőállomáson dolgozó munkatársak számára. A rendezvénnyel a minőségi kávékínálatot és a szakszerű felszolgálást kívánta erősíteni a két vállalat, akik együttműködésének köszönhetőem már több mint száz magyarországi Shell töltőállomáson frissen főzött, eredeti olasz recept alapján készített Caffé Perté termékek érhetők el.
A budapesti Larus Rendezvényközpontban több mint hetven, országszerte a Shell töltőállomásokon dolgozó lelkes dolgozó mérhette össze kávékészítési tudományát az egész napos rendezvény során. Az elkészített alkotásokat az olasz kávészakértő Giuseppe Misiu által vezetett szakmai zsűri értékelte.
„Kiemelten fontos számunkra, hogy vásárlóinkat egy-egy fárasztó út során különleges és minőségi kávéitalokkal várjuk, és ezt hozzáértő kezek szolgálják fel. Ezért szenteltünk egy teljes napot a kávé tudományának, amely során a nemzetközi megmérettetések mintájára szervezett barista verseny mellett számos, a kávé készítésével és felszolgálásával kapcsolatos szakmai programmal és sok-sok meglepetésvendéggel is készültünk a Shell dolgozói számára” – tudtuk meg Juhász Pétertől, a Shell Hungary Zrt. kiskereskedelmi üzemeltetési igazgatójától.
„Nagyon jó volt látni, hogy milyen lelkesedéssel készültek a Shell dolgozói a versenyre. A tapasztalt zsűrit is meglepte a számos különleges kávé és a résztvevők professzionális hozzáállása. Úgy gondolom, ezzel a rendezvénnyel sokat tettünk azért, hogy a minőségi kávé élvezetét szakértő felszolgálás tegye teljessé a töltőállomásokon” – nyilatkozta Boda Andrea, a Caffé Perté gazdasági igazgatója.
A zsűri a salgótarjáni Kovács Krisztinát találta a legjobb kávékészítőnek, második helyezést ért el Abonyi Tamara Sárvárról, a dobogó harmadik fokára pedig Veres Renáta állhatott, aki a Dunakeszin üzemelő Shell töltőállomások dolgozója. Minden helyezettnek szívből gratulálnak a szervezők.
Kapcsolódó cikkeink
Helyzetkihasználás
A vendéglátásban egyre nagyobb szerepet kapnak a benzinkutak, így mind…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >Dinamikus növekedés és kihívások a globális kávépiacon
A globális kávépiac jelentős bővülés előtt áll, mivel a kereslet…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >