A Lavazza célja a kávékultúra további népszerűsítése Magyarországon (x)

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2022. 09. 28. 12:58

A legautentikusabb olasz kávéélmény szimbóluma, a Lavazza komoly lehetőségként tekint Magyarországi jelenlétének erősítésére.

Egy csésze olasz eszpresszó a Lavazzától

Az 1895-ben Torinóban alapított és 4 generáció óta ugyanazon család tulajdonában lévő immár globális vállalat az összes üzleti ágazatban aktív. 6 országban és 140 piacon van jelen, 9 gyártóüzemmel működik és több mint 4200 munkatársat foglalkoztat a világ minden táján. A több mint 125 éves múltra visszatekintő vállalat évente közel 30 milliárd csésze kávét állít elő. Célja, hogy kiváló minőségű termékeket kínálva minden egyes csésze kávéval egy jobb világot építsen az innováción, a szenvedélyen, a hitelességen át a szakértelmen alapuló fenntartható modell segítségével. A Lavazza magyarországi jelenlétével tovább kívánja erősíteni a márkát és forgalmának növekedését.

Massimo Pepe

„A Lavazzánál a szolgáltatásaink és a termékeink iránti szenvedély hajt minket: arra törekszünk, hogy mindig kifogástalan minőséget és kivételes élményt biztosítsunk ügyfeleink és fogyasztóink számára. Ez az elköteleződésünk a magyarországi piacon is” – nyilatkozta Massimo Pepe, a Lavazza kelet-európai és exportpiacokért felelős igazgatója. „Célunk, hogy Magyarországon a következő 3 évben megduplázzuk üzleti tevékenységünket és növeljük piaci részesedésünket, valamint vezető pozíciót szerezzünk a prémium termékek piacán, ezzel biztosítva a Lavazza meghatározó piaci szerepét az R&G (őrölt és pörkölt kávé) szegmensben. Elkötelezettek vagyunk és helyi partnereinkkel minden nap ezen dolgozunk.”

A magyar kávépiacon, a kiskereskedelmi R&G szegmens az elmúlt 3 évben +10%-os összetett éves növekedési rátát (CAGR) ért el, ezt a növekedést elsősorban a szemes (+19%) és az egy adagos (+20%) kávék generálták ez utóbbi a Lavazza kiskereskedelmi stratégiájának fő prioritása. A vállalat a szakértelmét és kiváló minőségű termékportfólióját felhasználva ugyanebben az időszakban a piacinál nagyobb, +14%-os növekedést ért el (CAGR MAT, 2022 május, Nielsen Adatbázis), amely meglehetősen pozitív visszajelzés a márka számára. A hazai piacon hivatalosan az ORBICO Hungary Kft. kiskereskedelmi/élelmiszeripari forgalmazó céggel működik együtt.

„A Lavazza célja, hogy bármely formában fogyasztott kávéja a legjobb élményt nyújtsa a nap folyamán – bárhol is kerül elfogyasztásra. Ehhez gazdag termékportfóliót kínálunk minden egyes szegmensben. A kiskereskedelemben például a magyar fogyasztóknak a Qualità Oro és az Espresso kínálatában a 100%-os csúcsprémium Arabicát kínáljuk, vagy az Arabica és Robusta keverékét a Qualità Rossa és a Crema kínálatban – minden ízléshez van egy tökéletes kávékeverékünk!”– tette hozzá Massimo Pepe.

A vállalat nem csak a kiskereskedelemben és HoReCa szegmensben van jelen, hanem irodák számára is kínál termékeket, valamint a nagyobb terekkel rendelkező helyszíneket kávéautomaták kihelyezésével szolgálja ki. A helyi piacot fejlett és erős versenyhelyzet jellemzi. A Lavazza stratégiájának célja, a magas színvonalú minőség és szakértelem mellett, a márka ismertségének továbbfejlesztése és a termékek prémium hozzáadott értékének hangsúlyozása.

Egy csésze olasz cappucino a Lavazzától

„Az irodai és nagyobb tereket automatákkal kiszolgáló részlegünknél is alapvető fontosságú a megbízható helyi partnerrel való együttműködés: a Caffè Service Kft. azonos értékeket és célokat szem előtt tartva támogatja a Lavazzát a helyi trendek és szokások alapján kialakított, szilárd és következetes stratégiával ”

– emelte ki Massimo Pepe.

„Magyarország kulcsfontosságú szerepet játszik európai stratégiánkban: helyi partnereinkkel kéz a kézben dolgozunk azon, hogy tovább erősítsük jelenlétünket és népszerűsítsük a legautentikusabb olasz kávékultúrát. Ezért a Lavazza márka és a magyarországi üzletág fejlesztésének támogatására komoly forrásokat fordítunk: már második egymást követő évben tervezünk helyi TV-kampányt a karácsonyi időszakban, amelyet a dedikált digitális felületeken és az üzletben megjelenő kihelyezett kommunikáció is támogat majd”

tette hozzá Massimo Pepe.

(x)

 

Kapcsolódó cikkeink