A koronavírusos esetek számának növekedésével a németek újra elkezdtek WC-papírt felhalmozni
A koronavírus-járvány második hullámának megérkezésével Németországban újra nő a WC-papír és fertőtlenítők eladása: WC-papírból 89,9%-kal többet adtak el október közepén a válságot megelőző szinthez képest, míg a fertőtlenítők iránt 72,5%-kal, a szappan iránt 62,3%-kal ugrott meg a kereslet.
Bár Németország más nagy európai országoknál sikeresebben fékezte meg a járványt, az esetszámok az év tizedik hónapjában újra nőni kezdtek.
Áprilisban az adatok az alapvető napi élelmiszerek kijárási korlátozást bevezető intézkedések előtti felhalmozása okán a német kiskereskedelmi értékesítés messze az elvárások fölötti teljesítményét mutatták.
Kapcsolódó cikkeink
Gyümölcslékoncentrátum-gyártót vásárolt az Eckes-Granini Németországban
Európa egyik vezető gyümölcslégyártója, az Eckes-Granini megvásárolta Németországban a gyümölcsital-koncentrátumok…
Tovább olvasom >Piactér-koncepciójával a szupermarketizáció útjára lépett a Penny Németországban
A Penny németországi piactér-koncepciója evolúciós lépés a szupermarketizáció útján. A…
Tovább olvasom >Ismert YouTube sztár adományozta egy berlini Edeka üzlet teljes készletét rászorulóknak
MrBeast, a világ egyik legismertebb YouTube-sztárja, egy berlini Edeka üzlet…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >