A Kellogg 1,3 milliárd dolláros üzletet kötött a Ferreróval
Az Egyesült Államokbeli Kellogg Co megállapodott a Nutellájáról híres Ferreróval a Keebler kekszmárka és egyéb termékei eladásáról. Az 1,3 milliárd dolláros megállapodás olyan időszakban született, amikor az élelmiszergyártók a változó fogyasztói ízléshez és az alacsony cukortartalmú, egészségesebb termékek iránti fokozódó kereslethez igyekeznek igazodni. A Kellogg a jövőben működésének gerincét képező cereália- és snacküzletágakra kíván fókuszálni.
2017 óta ez a Ferrero negyedik akvizíciója az USA-ban, az egyik legfontosabb csokoládé- és kekszpiacon. A megállapodás az olasz vállalat nagy amerikai kereskedelmi láncokkal szembeni tárgyalási pozícióit is javítja.
Az 1964-ben Alba városában alapított Ferrero a vezetést édesapja halála után 2015-ben átvevő Giovanni Ferrero vezetése alatt agresszív akvizíciós kampányt folytat. A Ferrero Rocher-ról és TicTac cukorkájáról legismertebb csoport nagy élelmiszergyártóktól vásárolt meg „elhanyagolt” márkákat azért, hogy beruházás és innováció útján azokat újraélessze.
Kapcsolódó cikkeink
A mogyoróbeszerzésbe invesztál a Ferrero az USA-ban
A Ferrero Csoport mogyoróra specializálódott részlege, a Ferrero Hazelnut Company…
Tovább olvasom >Megválik vegán üzletágától az Unilever
Értékesíteni készül az Unilever a The Vegetarian Butcher növényi alapú…
Tovább olvasom >Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent a Trade magazin 2024/12-2025/1. száma
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 192 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >