Földimogyorós Nutellával ad lendületet a növekedésnek a Ferrero az amerikai piacon
Az Egyesült Államokban jövő tavasszal dobja piacra a Ferrero első ízesített Nutella-variánsát, a Nutella Peanut-ot, amely a klasszikus kakaós mogyorókrémet pörkölt földimogyoróval ötvözi.
Az új termék elsősorban az amerikai fogyasztók ízlésére szabva készül, és stratégiai szerepet tölt be a vállalat tengerentúli növekedési terveiben – adta hírül a Food Dive.
A Nutella Peanut fejlesztése öt évet vett igénybe. A Ferrero marketingigazgatója, Seth Gonzalez szerint a termék jól tükrözi a vállalat elkötelezettségét az amerikai piac iránt, ahol a földimogyoró népszerűsége az elmúlt két évtizedben folyamatosan nőtt, különösen a pandémia idején.
A USDA adatai szerint az Egyesült Államokban 2022-ben az összes dióféle-fogyasztás 65%-át a földimogyoró adja, évente átlagosan 3,6 kg-ot fogyaszt belőle egy fő. Ennek 60%-a mogyoróvaj formájában kerül a fogyasztókhoz.
A Nutella Peanut nem kíván versenyezni a klasszikus mogyoróvajjal, inkább új ízélményt kínál a márka híveinek. A Ferrero az illinois-i üzemében gyártja majd az újdonságot – ugyanott, ahol eddig is földimogyorós termékei készültek (Butterfinger, Baby Ruth). A szükséges gyártókapacitás 75 millió dolláros beruházással fejleszti a vállalat.
A Ferrero komoly növekedési potenciált lát az új termékben, különösen annak fényében, hogy a Nutella eladásai 2020 óta csaknem megduplázódtak az Egyesült Államokban. A későbbiekben akár további kiszerelések – például snackek vagy töltött édességek – is megjelenhetnek a Nutella Peanut vonalon.
Kapcsolódó cikkeink
Hárommilliárd dolláros gyárfejlesztésbe kezd a Kraft Heinz az Egyesült Államokban
A Kraft Heinz bejelentette, hogy 3 milliárd dollárt fektet be…
Tovább olvasom >Új saját márkás hús-termékcsaládot vezet be a Lidl az USA-ban
A Lidl US első alkalommal vezet be saját márkás frisshús-termékcsaládot…
Tovább olvasom >Többségi részesedést szerzett a Danone a növényi alapú Kate Farmsban
Bejelentette a francia Danone, hogy többségi részesedést vásárol az amerikai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Továbbra is alacsony Magyarországon az egyszer használatos műanyagok újrahasznosításának aránya
A környezetbe kerülő műanyagok épp az előnyös használati tulajdonságaik miatt…
Tovább olvasom >MBH Bank: 1,1 százalékos növekedés várható az idei évben
A vámháború fennálló kockázatai jelentősen korlátozzák a hazai növekedési kilátásokat,…
Tovább olvasom >5-10 ezer forint közötti az átlagos gyereknapi ajándék
Egy friss kutatás szerint a magyar szülők többsége gyereknapon már…
Tovább olvasom >