A hűtlenkedő vásárló többet költ – a konkurenciánál
Az ár, egy-egy promóció, a kényelem, valamint a szélesebb választék miatt könnyen elpártolók általában a magasabb jövedelműek közül kerülnek ki, és harmadával többet költenek, mint egy lojális vásárló – derül ki az IBM USA-ban végzett kutatásából.
Az apadó bevételek és
a munkanélküliség veszélyei miatt
megváltoztak az amerikaik vásárlói
szokásai, sokkal körültekintőbben vásárolnak
mint korábban, és amire nincs feltétlenül
szükségük, az nem kerül a kosarukba. A 30 ezer
amerikai megkérdezésével készült
felmérés szerint a vásárlók 90
százaléka költ kevesebbet mint 2007-ben, 40
százalékuk választ olcsóbb termékeket,
mint korábban, 60 százalékuk igyekszik
leértékeléskor vásárolni.
Az IBM által felfedezett
„hűtlenkedő” kategóriába tartozó vásárlók
könnyen elpártolnak a korábban megszokott
üzletüktől, ha valahol jobb választékot,
promóciókat találnak. 45 százalékuk
általában többet költ az új helyen
mint régi megszokott üzletében.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Indul a téli szezonális ellenőrzés a kiskereskedelemben
Nobilis Márton, az Agrárminisztérium élelmiszeriparért és kereskedelempolitikáért felelős államtitkára országos…
Tovább olvasom >Neubauer Katalin: piactorzító hatása van a kötelező akciózás meghosszabbításának
A Magyar Kormány bejelentése szerint 2024. június végéig meghosszabbítja a…
Tovább olvasom >Ilyen a magyarok karácsonya – hagyományosan, de takarékosan ünneplünk
Hiszünk a műfenyőben, a saját bevallásunk szerint pedig a túlfogyasztás…
Tovább olvasom >