A HelloPay borravalós gyakorlata rendben van a GVH szerint
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) befejezte a vizsgálatot a HelloPay fizetőterminálok üzemeltetőjével szemben. Az eredeti vizsgálatot 2022 novemberében indították, mert feltételezték, hogy a HelloPay olyan tisztességtelen gyakorlatot folytatott, amely nyomást gyakorolt a fogyasztókra a borravaló összegének kiválasztásában.

A kép illusztráció
A GVH korábban már kétszer is büntette a HelloPay-t hasonló ügyekben, és változtatásokra kényszerítette a cég borravaló-választási gyakorlatát. Az újabb vizsgálat során azonban a GVH nem talált elegendő bizonyítékot a jogsértésre, mivel a HelloPay módosította a gyakorlatát, és most már a fogyasztók szabadon választhatják meg a borravaló mértékét.
Ez a változás az ügyfelek számára több szabadságot biztosít a borravaló összegének kiválasztásában, és a GVH úgy véli, hogy nincs további szükség vizsgálatra a kérdésben.
Kapcsolódó cikkeink
Az Árfigyelő nagy forgalomra számít az adventi időszakban
Pénzt és időt spórolhatnak a családok a karácsonyi nagybevásárlások során…
Tovább olvasom >Megregulázza a TikTokot a Gazdasági Versenyhivatal a gyermekek védelme érdekében
Globális hatása is lehet annak a kötelezettségvállalásnak, amelynek végrehajtását a…
Tovább olvasom >Megint árat csökkent a Lidl – olcsóbbak lesznek a húskészítmények
A Lidl Magyarország ezúttal a húskészítmények fogyasztói árát csökkenti holnaptól,…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: a kiskereskedelmi forgalom 6,5 százalékkal csökkent az előző év azonos időszakához viszonyítva, és 0,3 százalékkal mérséklődött az előző hónaphoz képest
2023 októberében a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers és a…
Tovább olvasom >Április 1-jétől indulhat a kézi visszaváltási rendszer az önként csatlakozó kis üzletekben
A MOHU MOL Hulladékgazdálkodási Zrt. tervei szerint 2024. április 1-jétől…
Tovább olvasom >Megvan az eredmény, kiderült ki Az Év Bortermelője
2023. december 6-án 12 órakor, a FELIX Kitchen & Bar-ban,…
Tovább olvasom >