A Heineken a vártnál erősebb első félévet zárt és elvetette 2023-as árrés-céljait
A Heineken a vártnál magasabb első félévi eredményt ért el, mivel a fogyasztók az inflációs nyomás ellenére több sört vásároltak, de a világ második legnagyobb sörfőzdéje a költségek megugrása miatt elvetette 2023-ra kitűzött árréscélját.
„Vállalkozásunk jól teljesített 2022 első felében” – mondta Dolf van den Brink vezérigazgató. „Piacaink több mint felében az iparág előtt nőttünk, és a Heineken márka ismét erős lendületet mutatott, amit a megnövekedett márkatámogatás is felerősített. Az árképzéssel, a bevételkezeléssel és a termelékenységgel kapcsolatos intézkedéseink ellensúlyozzák a költségbázisunkban nehezedő jelentős inflációs nyomást. Ennek eredményeként a működési eredmény már határozottan megelőzi 2019-et.”
A Heineken is megismételte azt a kilátását, miszerint az árrés stabil lesz, vagy szerényen nő idén. 2023-ra magának a működési eredménynek a közepes vagy magas egyszámjegyű százalékos növekedését irányozta elő.
Az első félévben a Heineken 7,6%-os sörmennyiség-növekedésről számolt be, a második negyedévben felgyorsult, és minden régióban terjeszkedett, nevezetesen a COVID-19-zárlatból kilábaló ázsiai és csendes-óceáni térségben, valamint stabil Amerikában és Európában, ahol több fogyasztó ivott bárokban vagy éttermekben.
A Heineken, akárcsak a piacvezető Anheuser-Busch InBev, azt mondta, hogy előnyös volt az áremelkedések és a fogyasztók drágább „prémium” sörökre való átállása, mint például a Heineken márka a főbb piacokon, Brazíliában, Kínában és Vietnamban. A Heineken nemrégiben kiterjesztette jelenlétét Mexikóban.
Kapcsolódó cikkeink
Korán érkezik a nyár a Borsodi Friss új ízével
Új, egzotikus ízvilágú taggal bővül a Borsodi Friss termékcsalád. A…
Tovább olvasom >„Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat: Infláción innen és túl
A „Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat alcíme idén „Infláción innen…
Tovább olvasom >Merre tovább Student Design?
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás adott otthont a POPAI nemzetközi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >