A határokon átnyúló e-kereskedelmi forgalom tavaly elérte a 237 milliárd eurót
A határokon átnyúló európai online piac 2023-ban 237 milliárd eurós forgalmat realizált, ami 32%-os növekedést jelent az előző évhez képest.
Az európai online üzletek 107 milliárd eurós határokon átnyúló forgalmat generáltak.
Az európai határokon átnyúló e-kereskedelem 2022-ben 179 milliárd eurót tett ki. Abban az évben az európai online üzletek 105,5 milliárd eurós határokon átnyúló forgalmat generáltak, ami rekordméretű forgalomnak bizonyult. Tavaly 1,4%-os növekedést követően határokon átnyúló forgalmuk 107 milliárd euróra emelkedett.
A Cross-Border Commerce Europe által kiadott „TOP 500 B2C Cross-Border Retail Europe” 6. kiadása szerint a teljes európai online B2C áruforgalom értéke elérte a 741 milliárd eurót. Ez 13%-os növekedést jelent 2022-hez képest és 32%-a határokon átnyúló értékesítésből származik.
Ecommerce News
Kapcsolódó cikkeink
A német online értékesítés több mint 50%-a piactereken keresztül történik
Tavaly Németországban a teljes online értékesítés több mint felét piactereken…
Tovább olvasom >Húzzák magukkal az iparági trendek a hullámkartonszegmenst
A világ egyik vezető stratégiai tanácsadó és piackutató vállalata, az…
Tovább olvasom >Bővíti együttműködését a Carrefour a Wolttal Lengyelországban
Két üzletében végzett sikeres kísérleti projektet követően 59 üzletre terjesztette…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >Minden szempontból meggyőzően teljesített az idei EuroCIS
A kiskereskedelem jövője a technológiáról és az innovációról szól, amelynek…
Tovább olvasom >Fenntartható, magyar tisztítószerek érkeztek az Auchan polcaira
A CYCLE elkötelezettsége a fenntartható életmód iránt új szintre emelkedik,…
Tovább olvasom >