Fenntartható, magyar tisztítószerek érkeztek az Auchan polcaira
A CYCLE elkötelezettsége a fenntartható életmód iránt új szintre emelkedik, mivel környezetbarát tisztítószereit májustól országszerte forgalmazzák az Auchan üzletekben. Hazánkban is egyre többen tisztában vannak azzal, hogy a hagyományos tisztítószerek károsak az egészségre és környezetre, így a CYCLE Auchan áruházakba való bekerülése fontos lépés a lakosság számára. A természet erejét és az innovatív technológiát kihasználva a vállalat a hagyományos tisztítószerek helyett hatékony és környezettudatos alternatívákat kínál a magyarok számára.
„A CYCLE-nál arra törekszünk, hogy forradalmasítsuk az emberek otthoni tisztítási szokásait, mindezt úgy, hogy támogatjuk a fenntarthatóságot és felhívjuk a figyelmet a hagyományos szerek mérgező összetevőire és hatásaira”
– mondta Sunny Bhasin, a CYCLE alapítója.
„Az Auchannal való partnerség lehetővé teszi számunkra, hogy még több háztartást elérjünk, és lehetőséget adjunk az embereknek arra, hogy zöldebb döntéseket hozzanak a saját otthonuk és a bolygó érdekében”
– tette hozzá.
A CYCLE környezetbarát tisztítószerei, amelyeket természetes összetevőkből és újrahasznosított anyagokból készítenek, méreganyagmentes tisztítási megoldásokat kínálnak anélkül, hogy a hatékonyságot, vagy a fenntarthatóságot veszélyeztetnék. A fürdőszoba-tisztítótól, a mosogatószeren át, az általános tisztítószerig a CYCLE teljes körű termékpalettát kínál, amely a háztartások változatos tisztítási igényeit célozza meg, miközben minimalizálja a környezeti hatásokat.
Az Auchan és a CYCLE együttműködése segít abban, hogy több embernek legyen lehetősége öko tisztítószereket választania, és rávilágít arra is, hogy az Auchan számára is egyre fontosabb a fenntartható termékek kínálatának bővítése.
További információért a CYCLE-ról látogasson el a CYCLE weboldalra.
Kapcsolódó cikkeink
Megint le lehet adni az Auchanban a felesleges mobilokat, töltőket és más kütyüket!
Az Auchan Magyarország már harmadszor csatlakozik a KÖVET Egyesület, a…
Tovább olvasom >Az egészséges táplálkozás a felelős állattartásnál és növénytermesztésnél kezdődik
Az Auchan a felelős termelőkkel való kapcsolatra alapozva, hozta létre…
Tovább olvasom >Szennyeződés ellen, fenntarthatóság mellett
A tisztítószerek és takarítóeszközök piacán a fenntarthatóság, a technológiai fejlesztések…
Tovább olvasom >További cikkeink
Annyi a Temunak és Sheinnek Európában is?
Az amerikai kereskedelmi szigorítások hatására újabb kihívás előtt áll az…
Tovább olvasom >A SZÉP-kártya, az egészségpénztári tagság és az áruhitel is növeli a költési hajlandóságot
A Széchenyi Pihenőkártya mindennapok része: a SZÉP kártya tulajdonos magyarok…
Tovább olvasom >Legalább 16 százalékos drágulást érez a fiatalok fele
Átlagosan 19 százalékos inflációt érzékeltek a fiatalok idén februárban, de…
Tovább olvasom >