A gyereknap miatt 30 százalékkal megnő a játékok forgalma egy kutatás szerint
A gyereknap miatt május utolsó két hetében nagyjából 30 százalékos forgalomnövekedést tapasztal egy átlagos májusi héthez képest a Regio Játékkereskedelmi Kft. – közölte a cég saját adatai alapján az MTI-vel.

Közel harmadával növeli a Regio Játékkereskedelmi Kft forgalmát a gyereknap
A kutatás szerint a válaszadók 46 százaléka online és áruházban is vásárol, negyedük pedig csak az internetről szerzi be a készleteket.
A játékkereskedő kutatása alapján a kitöltők 40 százaléka 3000-5000 forintért vásárol gyereknapi ajándékot, további 26 százalék 5000-8000 forintért, míg 25 százalék 8000 forintnál is többet szán a meglepetésre gyermekenként. A játék mellé zsebpénzt mindössze a szülők és nagyszülők 6 százaléka ad, jellemzően 4000 forint feletti értékben.
Május utolsó vasárnapját 100 magyar családból 96 ünnepli, ilyenkor a döntő többség valamilyen helyi gyereknapi programon vesz részt, de sokan kirándulással (30 százalék) és állatkerti látogatással (28 százalék) töltik az időt. A vállalat kutatása alapján a trambulin, az ugrálóvár és a kézműves foglalkozások vonzzák a legtöbb gyermeket ezen a napon.
A játékforgalmazó 100 százalékig magyar tulajdonú, országszerte 42 játékbolttal rendelkezik, és közel 25 százalékos részesedésével piacvezető a hagyományos magyar játékpiacon. A cég tavaly 16,031 milliárd forint nettó árbevételt ért el, 14 százalékkal többet, mint 2020-ban. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Nyári szünet: több százezer forintot költenek a magyar családok
A nyári szünet a kikapcsolódás mellett komoly logisztikai feladatokat és…
Tovább olvasom >Édesség helyett gyümölcs – Meglepő akció a foodorától
Szokatlan kampánnyal ünnepelte idén a gyereknapot a foodora: gyümölcs- és zöldségakcióval…
Tovább olvasom >Többmilliós adománnyal segítette a rászoruló gyermekeket a PENNY
Ismét több millió forint értékű pénz- és termékadománnyal segítette a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >Auchan Placc újratöltve – friss kínálat és megfizethető árak az EFOTT-on!
Már harmadik éve nyitja meg kapuit az Auchan Placc az…
Tovább olvasom >Megnyílt Magyarország első PRÍMA élelmiszer OUTLET üzlete
Új fejezetet nyitott a hazai élelmiszer-kereskedelemben a Vörösvár Kft.: 2025.…
Tovább olvasom >