A Gránit Bank és az OTP Bank kapta megosztva a Mastercard – Év Bankja 2023 verseny fődíját
A Gránit Bank és OTP Bank kapta megosztva a Mastercard – Év Bankja 2023 verseny fődíját, ez az első alkalom, hogy megosztva ítélték oda a fődíjat – közölte a Mastercard csütörtökön az MTI-vel.
A globális fizetéstechnológiai cég a magyar pénzügyi és bankszektor szereplőinek az idén tizennyolcadik alkalommal megrendezett versenyén a legjobb szolgáltatásokat, termékeket, megoldásokat vagy kampányokat díjazta hét kategóriában.
A versenyen a Gránit Bank három kategóriában is nyerni tudott: a fiataloknak szóló pénzügyi megoldásért, a könnyű és kényelmes bankolási élményért, valamint az akvizíciós marketing kampányáért is első helyet érdemelt ki.
Az OTP Bank, a Nagydíj mellett, amelyet a program történetében legtöbb győzelmet elért pénzintézetnek ítéltek oda, győzött a kiberbiztonsági edukációs kampány kategóriában is – közölték a szervezők.
A tájékoztatás szerint az Erste Bank az év CSR-kezdeményezése, az MBH Bank az év üzleti szegmensnek szóló programja, a K&H Bank pedig az év pénzküldési megoldása kategóriában nyerte el az első helyezést.
A gála során különdíjjal értékelték a Magyar Nemzeti Bank és a Raiffeisen Bank Diákszéf megoldását – áll a Mastercard közleményében.
Kapcsolódó cikkeink
Így költöttek a magyar drukkerek a válogatott meccseinek helyszínein
A németországi futball Európa-bajnokság városai jelentős anyagi forrásokat fordítottak arra,…
Tovább olvasom >OTP Bank új piactere, a fizz.hu, 750 000 ügyféllel debütál, újításokkal az e-kereskedelemben
Az OTP Bank újító online piactere, a fizz.hu sikeresen debütált…
Tovább olvasom >Lendületvesztés itthon vs. szárnyaló Temu
A hazai e-kereskedelmi piac nem mutat jelentős növekedést, és ez…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >