A forró italok rajongóinak jutalma most Srí Lanka-i út is lehet
Oszd meg a Twixet szeretteiddel, lehetőleg egy csésze forró tea vagy kávé mellett – bátorítja a márka a fogyasztóit. A forró italok fogyasztása napi rituálénk része: akár otthon, akár munkahelyünkön, akár barátainkkal fogyasztjuk – mindenkinek megvan a kedvenc alkalma. Miért ne tegyük még jobbá az élményt egy zacskó Twix Bites-szal? Három egyszerű összetevőnek, a keksznek, a karamellnek és a csokoládénak köszönhetően tökéletesen illik a teához és a kávéhoz egyaránt. A Bites kényelmes csomagolása miatt ideális választás, ha meg szeretnénk osztani szeretteinkkel.
„A Twix megerősíti a fogyasztókat abban, amit sokan már most is így csinálnak: az édességet kávé vagy tea mellé fogyasztják. Tökéletes társ egy ’édes szünethez’, a nap bármely szakában. A Twix Bites új kiszerelésének köszönhetően pedig ezeket a pillanatokat most másokkal is megoszthatjuk. Tökéletes, hiszen az apró falatokat rejtő csomag összehozza az embereket, és minden egyszerű alkalmat élvezetesebbé tesz” – mondja Viktoriya Pak, a Twix Közép-Európáért felelős Junior Brand Managere.
A forró italokra koncentráló kampány részeként a Twix nyereményjátékot is hirdet, melynek keretében a fődíj nyertese a tea birodalmába, Srí Lankára utazhat. A versenyben való részvételhez mindössze Twix, Snickers, Mars, Bounty vagy M&M’s termékeket kell vásárolnunk 600 forint értékben, 2019. február 18. és március 17. között bármikor. A blokkon található egyedi kóddal (AP kóddal) regisztrálhatunk a www.twix.hu oldalon. A fődíj – a Srí Lanka-i utazás – mellett napi és heti nyereményekért (kétrészes bögre szett, illetve kávéfőző) is versenybe szállhatunk. További részletek a www.twix.hu-n.
A kampányt outdoor megjelenésekkel, in-store dekorációs elemekkel, Bites taggel újonnan ellátott Twix Tv reklámmal, valamint PR kommunikációval és influencerek bevonásán keresztül online támogatással is kiegészítik.
Kapcsolódó cikkeink
Egymilliárd dolláros forgalmat céloz meg a Mars a jégkrémek és fagyasztott édességek piacán
Az elsősorban édesség-, snack- és állateledel-márkáiról ismert Mars Inc. célja…
Tovább olvasom >A Mars Wrigley mélyebbre hatol a jégkrémhűtőkben
Három új termékkel folytatja fagylalt-üzletágának háromszorosára növelését az édesipari óriás.…
Tovább olvasom >Snickers Bites / Twix Bites / Mars Bites
A már jól ismert csokoládémárkák most új kiszerelésben és formában…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >