Egymilliárd dolláros forgalmat céloz meg a Mars a jégkrémek és fagyasztott édességek piacán

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2023. 07. 19. 09:04

Az elsősorban édesség-, snack- és állateledel-márkáiról ismert Mars Inc. célja az, hogy 2030-ra 1 milliárd dollárnyi forgalmat generáljon fagyasztott a finomságok és jégkrémek forgalmazásával.

A cél megvalósítását olyan jégkrém- és mélyhűtöttédesség-márkák fogják támogatni mint a Dove, az M&M’s, a Snickers, a Twix és a Kind.

– A Mars ikonikus márkáinak széles körű népszerűsége okán a fogyasztók kedvenc édességeiket innovatív fagylaltként is élvezhetik

– mondta Shaf Lalani, a Mars Ice Cream vezérigazgatója.

A Mars által idézett Fortune Business Insights piackutató szerint a fagylaltok, jégkrémek és egyéb fagyasztott finomságok globális piaca 2029-re értékben eléri a 104,96 milliárd dollárt, ami jelentős növekedést jelent a 2021-es 73,62 milliárd dollárhoz képest.

Miközben a vállalat azt tervezi, hogy márkáinak erejét a mélyhűtött édességek kategóriájában kamatoztatja, a fenntartható módon előállított termékek iránti fogyasztói érdeklődésben rejlő lehetőségekkel is élni kíván. A Dove fagylaltok ízesítéséhez felhasznált vanília például a madagaszkári vaníliatermesztők életkörülményeinek javítására irányuló Livelihoods Fund for Family Farming elnevezésű projektben részt vevő gazdáktól származik.

– A Marsnál úgy látjuk, hogy nem csak Észak-Amerikában, de világszerte növelhetjük fagylaltüzletágunkat

– véli Anton Vincent, a Mars Wrigley North America elnöke és a Mars Ice Cream újonnan kinevezett globális vezetője.

– Termék- és célorientált innovációval, valamint globális gyártási kapacitásaink bővítésével biztosítjuk a gyorsan bővülő fogyasztói kereslet kielégítését.

Food Business News

Címkék: , , , ,

Kapcsolódó cikkeink