Egymilliárd dolláros forgalmat céloz meg a Mars a jégkrémek és fagyasztott édességek piacán
Az elsősorban édesség-, snack- és állateledel-márkáiról ismert Mars Inc. célja az, hogy 2030-ra 1 milliárd dollárnyi forgalmat generáljon fagyasztott a finomságok és jégkrémek forgalmazásával.
A cél megvalósítását olyan jégkrém- és mélyhűtöttédesség-márkák fogják támogatni mint a Dove, az M&M’s, a Snickers, a Twix és a Kind.
– A Mars ikonikus márkáinak széles körű népszerűsége okán a fogyasztók kedvenc édességeiket innovatív fagylaltként is élvezhetik
– mondta Shaf Lalani, a Mars Ice Cream vezérigazgatója.
A Mars által idézett Fortune Business Insights piackutató szerint a fagylaltok, jégkrémek és egyéb fagyasztott finomságok globális piaca 2029-re értékben eléri a 104,96 milliárd dollárt, ami jelentős növekedést jelent a 2021-es 73,62 milliárd dollárhoz képest.
Miközben a vállalat azt tervezi, hogy márkáinak erejét a mélyhűtött édességek kategóriájában kamatoztatja, a fenntartható módon előállított termékek iránti fogyasztói érdeklődésben rejlő lehetőségekkel is élni kíván. A Dove fagylaltok ízesítéséhez felhasznált vanília például a madagaszkári vaníliatermesztők életkörülményeinek javítására irányuló Livelihoods Fund for Family Farming elnevezésű projektben részt vevő gazdáktól származik.
– A Marsnál úgy látjuk, hogy nem csak Észak-Amerikában, de világszerte növelhetjük fagylaltüzletágunkat
– véli Anton Vincent, a Mars Wrigley North America elnöke és a Mars Ice Cream újonnan kinevezett globális vezetője.
– Termék- és célorientált innovációval, valamint globális gyártási kapacitásaink bővítésével biztosítjuk a gyorsan bővülő fogyasztói kereslet kielégítését.
Kapcsolódó cikkeink
A fagylaltszezon 2025-ben: árak, trendek és új ízek a magyar fagyizókban
Bár az ország nagy részén borús, esős idő köszöntött be…
Tovább olvasom >GELATISSIMO 2026: A fagylaltipar legnagyobb szakmai találkozója Stuttgartban
A fagylaltkedvelők és a szakma képviselői izgatottan várják a következő…
Tovább olvasom >Hivatalosan is megkezdődött a fagylaltszezon a Balatonnál
Hivatalosan is megkezdődött a fagylaltszezon szombaton a Balatonnál, ez a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Népszerűek az olasz bioélelmiszerek
2024-ben az olasz bioélelmiszer-piac több mint 6,5 milliárd eurós forgalmat…
Tovább olvasom >Az Adobeval társulva fejleszti digitális marketingjét az Estée Lauder
Az Adobe-val együttműködésben igyekszik az Estée Lauder Companies (ELC) generatív…
Tovább olvasom >Az árrés nagyon nem a profit, de akadnak rá nemzetközi példák is
A március 17-től élő árrésstop bevezetése nem volt teljesen váratlan,…
Tovább olvasom >