A Mars Wrigley mélyebbre hatol a jégkrémhűtőkben
Három új termékkel folytatja fagylalt-üzletágának háromszorosára növelését az édesipari óriás.
Tovább bővült a Mars Wrigley jégkrém-portfóliója, amelyben megtalálhatók a Dove, a Snickers és a Twix jégkrémszeletek, az M&M’s szendvicsek, valamint a Kind Frozen szeletek.
Az édességipari óriás bejelentése szerint három újdonság – a Dove Mini Sticks pálcikás jégkrém étcsokoládéval és mandulával, a Twix Cookie Dough fagylalt és M&M’s Cookies and Cream jégkrém szendvics – egészíti ki az eddigi felhozatalt.
Az M&M’s jégkrémszendvics két M&M’s cukorkát tartalmazó csokoládés kekszből és a közéjük töltött csokis kekszes jégkrémből áll. A Twix dobozos fagylaltot a vállalat elmondása szerint a tavaly megjelent Twix Cookie Dough csokiszelet adta az ihletet.
Az új termékek bevezetése ebben a hónapban kezdődik, és márciustól országszerte elérhetőek lesznek – közölte a Mars Wrigley.
Kapcsolódó cikkeink
Leválasztja jégkrém-üzletágát az Unilever
A spin-offal párhuzamosan az Unilever „termelékenységi programot” jelentett be, amely…
Tovább olvasom >Öt év után először vezet be új termékvariációkat az Oatly
A svéd zabtejgyártó Oatly öt év után először bővítette észak-amerikai…
Tovább olvasom >A Perfect Day-jel társulva fejleszt az Unilever laktózmentes jégkrémet
Az Unilever és a Perfect Day közös laktózmentes jégkréme az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gyengébb a vásárlóerő nálunk, mint a régióban
A tíz- és húszéves időtávon kirajzolódó trendek – ezen belül…
Tovább olvasom >Gyűlölik a „dinamikus árazást” a fogyasztók
Az elmúlt időszakban az ügyfeleknek új fogalommal kellett megismerkedniük: a…
Tovább olvasom >NGM-államtitkár: erősíti a magyar vállalkozások versenyképességét az ESG-törvény
A felelős környezeti, társadalmi és vállalatirányitási (ESG) keretrendszert meghatározó törvény…
Tovább olvasom >