A Food Truck Show forgalma több mint 30 százalékkal nőtt az első három negyedévben

Szerző: Trademagazin Dátum: 2023. 11. 14. 11:58

A mozgó ételárusítás továbbra is a gasztro-üzletág sikeres változata, a Food Truck Show Hungary Kft. több mint 30 százalékkal növelte forgalmát az idei első három negyedévben – közölte a társaság kedden az MTI-vel.

kép: foodtruckshow.hu

Kiemelték, az idén 40 százalékkal több helyszínre és rendezvényre hívták őket, 30 városba 150 büfékocsival (food truck) települtek ki.

Horváth Zoltán, a Food Truck Show alapító-tulajdonosa a közleményben úgy fogalmazott, az idén sikeres évet zárnak, bebizonyosodott, hogy a street food nem divat, a vendégek szeretik, és értékelik a friss, minőségi gyorsételt. A forgalom növekedéséhez a catering-jellegű megrendelések is hozzájárultak, amikor nem a saját, hanem más rendezvény vendéglátását végezték.

Ugyanakkor az idén a vendégek nem költöttek annyival többet a rendezvényeken, mint amennyivel a beszerzési árak emelkedtek, így csökkenteniük kellett a haszonkulcsot, mert máskülönben eladhatatlanná váltak volna termékeik – összegezte a 2023-as főszezon tapasztalatait Horváth Zoltán.

Nyilvánosan hozzáférhető cégadatok szerint a Food Truck Show Hungary Kft. 2022-ben 301 millió forint értékesítési nettó árbevételt ért el az előző évi 154,7 millió forint után. A cég adózás előtti eredménye tavaly 84,7 millió forint volt szemben a 2021. évi 28 millió forinttal.

Kapcsolódó cikkeink