A Food Truck Show forgalma több mint 30 százalékkal nőtt az első három negyedévben
A mozgó ételárusítás továbbra is a gasztro-üzletág sikeres változata, a Food Truck Show Hungary Kft. több mint 30 százalékkal növelte forgalmát az idei első három negyedévben – közölte a társaság kedden az MTI-vel.

kép: foodtruckshow.hu
Kiemelték, az idén 40 százalékkal több helyszínre és rendezvényre hívták őket, 30 városba 150 büfékocsival (food truck) települtek ki.
Horváth Zoltán, a Food Truck Show alapító-tulajdonosa a közleményben úgy fogalmazott, az idén sikeres évet zárnak, bebizonyosodott, hogy a street food nem divat, a vendégek szeretik, és értékelik a friss, minőségi gyorsételt. A forgalom növekedéséhez a catering-jellegű megrendelések is hozzájárultak, amikor nem a saját, hanem más rendezvény vendéglátását végezték.
Ugyanakkor az idén a vendégek nem költöttek annyival többet a rendezvényeken, mint amennyivel a beszerzési árak emelkedtek, így csökkenteniük kellett a haszonkulcsot, mert máskülönben eladhatatlanná váltak volna termékeik – összegezte a 2023-as főszezon tapasztalatait Horváth Zoltán.
Nyilvánosan hozzáférhető cégadatok szerint a Food Truck Show Hungary Kft. 2022-ben 301 millió forint értékesítési nettó árbevételt ért el az előző évi 154,7 millió forint után. A cég adózás előtti eredménye tavaly 84,7 millió forint volt szemben a 2021. évi 28 millió forinttal.
Kapcsolódó cikkeink
A magyar street food új generációja a Dob utcába költözött – Bemutatkozik a Budapest Bites
A városi street food palettát gazdagító hely prémium grab’n’go élményt…
Tovább olvasom >Gulyáságyúval és tacskófutammal indul a food truck szezon
Több száz éves „food truckok” érkeznek a Kincsem Parkba –…
Tovább olvasom >Street food van, utca nincs!
Lassan tér magához a pandémia után a food truckok piaca;…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >