A Food Truck Show forgalma több mint 30 százalékkal nőtt az első három negyedévben
A mozgó ételárusítás továbbra is a gasztro-üzletág sikeres változata, a Food Truck Show Hungary Kft. több mint 30 százalékkal növelte forgalmát az idei első három negyedévben – közölte a társaság kedden az MTI-vel.

kép: foodtruckshow.hu
Kiemelték, az idén 40 százalékkal több helyszínre és rendezvényre hívták őket, 30 városba 150 büfékocsival (food truck) települtek ki.
Horváth Zoltán, a Food Truck Show alapító-tulajdonosa a közleményben úgy fogalmazott, az idén sikeres évet zárnak, bebizonyosodott, hogy a street food nem divat, a vendégek szeretik, és értékelik a friss, minőségi gyorsételt. A forgalom növekedéséhez a catering-jellegű megrendelések is hozzájárultak, amikor nem a saját, hanem más rendezvény vendéglátását végezték.
Ugyanakkor az idén a vendégek nem költöttek annyival többet a rendezvényeken, mint amennyivel a beszerzési árak emelkedtek, így csökkenteniük kellett a haszonkulcsot, mert máskülönben eladhatatlanná váltak volna termékeik – összegezte a 2023-as főszezon tapasztalatait Horváth Zoltán.
Nyilvánosan hozzáférhető cégadatok szerint a Food Truck Show Hungary Kft. 2022-ben 301 millió forint értékesítési nettó árbevételt ért el az előző évi 154,7 millió forint után. A cég adózás előtti eredménye tavaly 84,7 millió forint volt szemben a 2021. évi 28 millió forinttal.
Kapcsolódó cikkeink
Új piacot talált a hazai food truck scéna
Új piacot keres a hazai food truck scéna, ezért idén…
Tovább olvasom >A magyar street food új generációja a Dob utcába költözött – Bemutatkozik a Budapest Bites
A városi street food palettát gazdagító hely prémium grab’n’go élményt…
Tovább olvasom >Gulyáságyúval és tacskófutammal indul a food truck szezon
Több száz éves „food truckok” érkeznek a Kincsem Parkba –…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >