A Food Truck Show forgalma több mint 30 százalékkal nőtt az első három negyedévben
A mozgó ételárusítás továbbra is a gasztro-üzletág sikeres változata, a Food Truck Show Hungary Kft. több mint 30 százalékkal növelte forgalmát az idei első három negyedévben – közölte a társaság kedden az MTI-vel.
Kiemelték, az idén 40 százalékkal több helyszínre és rendezvényre hívták őket, 30 városba 150 büfékocsival (food truck) települtek ki.
Horváth Zoltán, a Food Truck Show alapító-tulajdonosa a közleményben úgy fogalmazott, az idén sikeres évet zárnak, bebizonyosodott, hogy a street food nem divat, a vendégek szeretik, és értékelik a friss, minőségi gyorsételt. A forgalom növekedéséhez a catering-jellegű megrendelések is hozzájárultak, amikor nem a saját, hanem más rendezvény vendéglátását végezték.
Ugyanakkor az idén a vendégek nem költöttek annyival többet a rendezvényeken, mint amennyivel a beszerzési árak emelkedtek, így csökkenteniük kellett a haszonkulcsot, mert máskülönben eladhatatlanná váltak volna termékeik – összegezte a 2023-as főszezon tapasztalatait Horváth Zoltán.
Nyilvánosan hozzáférhető cégadatok szerint a Food Truck Show Hungary Kft. 2022-ben 301 millió forint értékesítési nettó árbevételt ért el az előző évi 154,7 millió forint után. A cég adózás előtti eredménye tavaly 84,7 millió forint volt szemben a 2021. évi 28 millió forinttal.
Kapcsolódó cikkeink
Boszorkányos indiai utcai árus – A nap videója
Néhány házi készítésű ital és némi cigaretta, pár jól koreografált…
Tovább olvasom >Gasztrotörténelmet írt a Food Truck Show
Divathullámnak hitték, de túlélte, sőt sikeresen zárta a Covid éveit.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >