A fogyatékkal élők vásárlási élményét javítaná a Carrefour
2024 nyaráig 50 párizsi kényelmi üzletében és tíz franciaországi hipermarketében javítja a fogyatékkal élők által elérhető szolgáltatásokat a Carrefour, amivel igyekszik „befogadóbb” vásárlási élményt kínálni.
A kiskereskedő ezt akkor jelentette be, amikor megnyitotta új áruházát Párizs északi külvárosában, Villeneuve-La-Garenne-ben, amely fogyatékkal élők számára kialakított fogadóközponttal várja a vásárlókat, a bevásárlókat kísérő szolgáltatásokat és mozgáskorlátozottaknak szánt speciális bevásárlókocsikat kínál.
A padlón vezetősávok teszik lehetővé a vakok és gyengénlátók számára, hogy könnyebben mozogjanak és eligazodjanak az üzletben, de ebben segít az üzletben használható Oorion alkalmazás is.
Másutt az egyes folyosók bejáratánál elhelyezett kontrasztos feliratok és piktogramok segítenek a vásárlóknak a termékek gyors azonosításában, míg a „nagy kiszerelésű” termékeket árusító részlegen egy csengő segítségével kérhetik a személyzet valamely tagjának segítségét.
Az innovációk célja, hogy választ adjanak öt, a fogyatékkal élő vásárlók által felvetett problémára, úgymint a fizetési folyamatra a kasszánál, az áruházban való eligazodásra, a vásárlás egyszerűségére, a digitális hozzáférhetőségre és az igényekre szabott termékkínálatra – közölte a kiskereskedő.
Ezek a kezdeményezések kiegészítik a kiskereskedő által már bevezetett olyan meglévő intézkedéseket, mint a „csendes órák”, a személyzetnek tartott francia jelnyelvi órák, a csendes terek és a Facil’iti megoldás. Az egyes üzletek az azonosított vásárlói igények alapján választhatnak, hogy e kezdeményezések közül egyet vagy többet valósítanak meg.
Kapcsolódó cikkeink
A francia szupermarketeknek tájékoztatniuk kell a vásárlókat a termékméret csökkentésről
Július 1-jétől a francia szupermarketeknek ún. „zsugorflációs”tájékoztatási kötelezettsége van, azaz…
Tovább olvasom >Valós segítséget jelenthetnek az akadálymentesített termékek a fogyatékkal élők számára
A WHO adatai szerint világszerte körülbelül 1,3 milliárd ember, vagyis…
Tovább olvasom >Egy évtized után visszatért a Carrefour Bulgáriába
A Carrefour francia szupermarketlánc helyi médiabeszámolók szerint 10 év szünet…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem füstöltek el a grillsajtok
Bár tavaly a grillsajtok piaca egy kisebb összeomlást élt át,…
Tovább olvasom >Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >Speciális élelmiszerek toplistája: 1. Diabetikus, 2. Szénhidrátcsökkentett, 3. Laktózmentes
Együnk-e tojást, vagy nem ajánlott? Igyunk-e állati eredetű tejet, vagy…
Tovább olvasom >