A fogyatékkal élők vásárlási élményét javítaná a Carrefour
2024 nyaráig 50 párizsi kényelmi üzletében és tíz franciaországi hipermarketében javítja a fogyatékkal élők által elérhető szolgáltatásokat a Carrefour, amivel igyekszik „befogadóbb” vásárlási élményt kínálni.
A kiskereskedő ezt akkor jelentette be, amikor megnyitotta új áruházát Párizs északi külvárosában, Villeneuve-La-Garenne-ben, amely fogyatékkal élők számára kialakított fogadóközponttal várja a vásárlókat, a bevásárlókat kísérő szolgáltatásokat és mozgáskorlátozottaknak szánt speciális bevásárlókocsikat kínál.
A padlón vezetősávok teszik lehetővé a vakok és gyengénlátók számára, hogy könnyebben mozogjanak és eligazodjanak az üzletben, de ebben segít az üzletben használható Oorion alkalmazás is.
Másutt az egyes folyosók bejáratánál elhelyezett kontrasztos feliratok és piktogramok segítenek a vásárlóknak a termékek gyors azonosításában, míg a „nagy kiszerelésű” termékeket árusító részlegen egy csengő segítségével kérhetik a személyzet valamely tagjának segítségét.
Az innovációk célja, hogy választ adjanak öt, a fogyatékkal élő vásárlók által felvetett problémára, úgymint a fizetési folyamatra a kasszánál, az áruházban való eligazodásra, a vásárlás egyszerűségére, a digitális hozzáférhetőségre és az igényekre szabott termékkínálatra – közölte a kiskereskedő.
Ezek a kezdeményezések kiegészítik a kiskereskedő által már bevezetett olyan meglévő intézkedéseket, mint a „csendes órák”, a személyzetnek tartott francia jelnyelvi órák, a csendes terek és a Facil’iti megoldás. Az egyes üzletek az azonosított vásárlói igények alapján választhatnak, hogy e kezdeményezések közül egyet vagy többet valósítanak meg.
Kapcsolódó cikkeink
Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >A spanyol Uvesco felvásárlását fontolgatja a Carrefour
Médiabeszámolók szerint a spanyol Uvesco Group élelmiszer-forgalmazó cég PAI Partners-től…
Tovább olvasom >Nutella jégkrémmel ünnepli a Ferrero a márka születésnapját Olaszországban
Az olasz édességgyártó óriás, a Ferrero édes meglepetéssel – a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >