A fogyasztók viselkedésére fókuszál az idei BrandFestival
Az „irracionális fogyasztói döntések” megértése a korábbiaktól gyökeresen más kommunikációs kompetenciákat, stratégiai tervezést igényel. Ennek a megértésében segít Közép-Európa egyik legjelentősebb márka- és vállalati stratégiai csúcstalálkozója, a BrandFestival, amely idén, 2021. október 28–29-én, a Budapest Music Centerben a „Viselkedéstudomány” alapgondolata mentén elemzi a jövőt – számos nemzetközi top speaker és hazai előadó segítségével.
A rendezvényen többek között olyan hat, a fogyasztói döntést befolyásoló torzításé lesz a főszerep, mint a veszteségkerülés, a hiánytorzítás, a társadalmi bizonyíték, a választás paradoxona, a mentális horgonyzás és a csalihatás (decoy effect). //
Kapcsolódó cikkeink
Berlint is meghódította a Republic Group a BrandFestivallal
Történetében először Berlinben, Európa kulturális fővárosában zajlott a BrandFestival, amely…
Tovább olvasom >Az AI Film Festet is elhozza Berlinbe a BrandFestival
Új fejezetet nyit a BrandFestival, Közép-Európa egyik legnagyobb márkakommunikációs eseménye,…
Tovább olvasom >Érdekképviselet – mérettől függetlenül
Melyek voltak a kiskereskedelmi szektor előző évi legnagyobb kihívásai és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >