A fenntarthatóság népszerűsítésére buzdítja az Unilever az influenszereket
Arra buzdítja az Unilever az influenszereket és tartalomkészítőket, hogy népszerűsítsék a fenntarthatóságot, még akkor is, ha attól tartanak, hogy zöldmosással vádolják őket. Egy nemrégiben készült tanulmány nyomán a vállalat a téma közösségi médiában való nagyobb volumenű megjelenítése érdekében létrehozta a „tartalomkészítők koalícióját”.
A vizsgálat szerint a megkérdezettek 76%-a említené szívesen többször a fenntarthatóságot tartalmaiban, míg a többséget (86%) visszatartja ettől az a félelme, hogy zöldmosással vádolják őket.
Ennek ellenére a tartalomkészítők közel kétharmada (63%) idén az előző évinél több fenntarthatósággal kapcsolatos tartalmat készített, és 76%-uk jelezte, hogy a jövőben még több ilyet szeretne létrehozni.
Kapcsolódó cikkeink
A Valentin-napi hulladék kétharmada nem újrahasznosítható
Az Európai Unióban egyetlen Valentin-napon több mint 100 000 tonna…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és természetvédelem egy nagyberuházásban
Az idén tavasszal nyíló Le Primore Hotel & Spa nemcsak…
Tovább olvasom >KPMG: a magyarországi nagyvállalatok 78 százaléka készített tavaly fenntarthatósági jelentést
A legnagyobb 100 magyarországi nagyvállalat 78 százaléka készített tavaly fenntarthatósági…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >