A fenntarthatóság népszerűsítésére buzdítja az Unilever az influenszereket
Arra buzdítja az Unilever az influenszereket és tartalomkészítőket, hogy népszerűsítsék a fenntarthatóságot, még akkor is, ha attól tartanak, hogy zöldmosással vádolják őket. Egy nemrégiben készült tanulmány nyomán a vállalat a téma közösségi médiában való nagyobb volumenű megjelenítése érdekében létrehozta a „tartalomkészítők koalícióját”.
A vizsgálat szerint a megkérdezettek 76%-a említené szívesen többször a fenntarthatóságot tartalmaiban, míg a többséget (86%) visszatartja ettől az a félelme, hogy zöldmosással vádolják őket.
Ennek ellenére a tartalomkészítők közel kétharmada (63%) idén az előző évinél több fenntarthatósággal kapcsolatos tartalmat készített, és 76%-uk jelezte, hogy a jövőben még több ilyet szeretne létrehozni.
Kapcsolódó cikkeink
Kampány a húsfogyasztás fenntarthatóságáról
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szakmai díjeső a SPAR Magyarországnál: fenntarthatósági, kereskedelmi és kommunikációs elismerések
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Talajmegújító mezőgazdasági képzést indít a Nestlé és a Sustainable Business Academy fiatal gazdáknak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Töretlen a hazai termékek sikere a PENNY-ben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Rossmann-nál az ünnep a családról szól – december 24-én zárva tartanak az üzletek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >K&H: nemzetközi elismerést kapott a nyugdíjfókuszú influenszerkampány
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
