A fenntarthatóság népszerűsítésére buzdítja az Unilever az influenszereket
Arra buzdítja az Unilever az influenszereket és tartalomkészítőket, hogy népszerűsítsék a fenntarthatóságot, még akkor is, ha attól tartanak, hogy zöldmosással vádolják őket. Egy nemrégiben készült tanulmány nyomán a vállalat a téma közösségi médiában való nagyobb volumenű megjelenítése érdekében létrehozta a „tartalomkészítők koalícióját”.
A vizsgálat szerint a megkérdezettek 76%-a említené szívesen többször a fenntarthatóságot tartalmaiban, míg a többséget (86%) visszatartja ettől az a félelme, hogy zöldmosással vádolják őket.
Ennek ellenére a tartalomkészítők közel kétharmada (63%) idén az előző évinél több fenntarthatósággal kapcsolatos tartalmat készített, és 76%-uk jelezte, hogy a jövőben még több ilyet szeretne létrehozni.
Kapcsolódó cikkeink
Őrzi piacvezető pozícióját a tavaly 20 éves Lidl
Tavaly ünnepelte 20 éves magyarországi jelenlétét hazánk piacvezető FMCG-lánca, a…
Tovább olvasom >A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >Meglepő eredmény született a VI. Tisza-tavi PET Kupán
A versenyt szervező PET Kupa Egyesület sokat látott szervezőit is…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >