A fejlődés nem állhat meg
A CBA 2018-ban is azon dolgozott, hogy minél több és jobb szolgáltatást, lehetőségeket tudjon biztosítani franchise-partnerei számára is, hozzájárulva ezzel a sikeres működésükhöz. Tovább szélesedett az ellátási rendszerük, egyre több független, illetve más logó alatt működő egységbe szállítanak, illetve a klasszikus nagykereskedelmi tevékenységük is jelentősen bővült.
Továbbra is nagy lehetőséget látnak a szupermarket boltkategóriában, hiszen ezen üzletek megfelelően széles választékkal, a vásárlók számára könnyen megközelíthetően képesek magas színvonalú szolgáltatást biztosítani. A Príma hálózat további erősödése volt megfigyelhető a 2018-as esztendőben. Továbbá folytatódott a franchise-rendszer igazi szolgáltató franchise-zá történő alakítása.
– A hálózat marketingkommunikációjában az elmúlt évben Kasszás Erzsi helyét Boltvezető Icuka vette át, aki továbbra is biztosítja a CBA számára a marketingüzenetek sikeres célba juttatását. Jelentős előkészítő munka folyt a saját márkás termékek megújítása kapcsán, egy új brand, a CBA Piros bevezetése kezdődött meg. Mindez nem csupán az érintett árucikkek csomagolásának megújítását jelenti, hanem komoly mértékű termékfejlesztést is – mondja Lázár Vilmos, a CBA elnöke.
A Prima.hu online értékesítési csatornán is tovább folytatódtak a fejlesztések annak érdekében, hogy a vásárlói igények folyamatos változását az online térben is le tudják követni. Tovább bővült a termékkínálat, illetve meghatározott értékhatár felett elérhetővé vált az ingyenes házhozszállítás is.
A sok éve sikeresen zajló hagyományos képzést, egy új, online oktatási program, az e-learning egészítette ki. Újdonság továbbá az, hogy komoly erőkkel elindult a CBA-hálózat üzleteit működtető franchise-vállalkozások számára a szakmai tanácsadás. Folytatódott a Vinotéka program, melynek keretében megrendezésre került a II. Príma borverseny.
A társadalmi felelősségvállalásra is komoly figyelmet fordított a CBA. A Ments Életet Alapítvánnyal, a Nagycsaládosok Egyesületével és az Ökumenikus Segélyszervezettel működtek együtt, aminek köszönhetően nagyon sok család sorsának jobbrafordulásához járultak hozzá. //
Kapcsolódó cikkeink
Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj: A CBA és a hazai termékek sikere
A CBA Kereskedelmi Kft. számára a 2024-es Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj…
Tovább olvasom >Országos szintre lép a PENNY és a foodora együttműködése
November közepétől a PENNY vásárlói már országos szinten intézhetik akár…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Önelfogadásról, önfelszabadításról és a hétköznapok ajándékáról – Együtt okosodtunk! (Business Days 2024 2. rész)
A Business Days pénteki napja az egész heti megfeszített figyelem…
Tovább olvasom >Márkák lábnyoma – avagy mi a közös a Coca-Colában, a Kinderben és a Riskában?
Bár 2023-ban a gazdasági és politikai kihívások miatt nehezített pályán…
Tovább olvasom >