A fejlesztések 2019-ben is folytatódtak
Az előző években meghatározott, hosszú távú fejlesztési tervek mentén sikerült haladnia a CBA, illetve Príma hálózatnak a 2019-es esztendőben is. Szolgáltató franchise-rendszerük további finomhangolása zajlott tavaly. A frissáru termékek túlnyomó többségét immár központi raktárról szállítják ki partnereiknek, akik számára ez jelentős mértékű könnyebbség.

Lázár Vilmos
elnök
CBA és Príma
hálózat
– Magas minőségű termékkínálatunk bővítése egyértelműen találkozott a vásárlói igényekkel – mondja Lázár Vilmos, a CBA elnöke. – Az üzletek fejlesztése is komoly hangsúlyt kapott, jó pár egység kívül-belül megújult.
A CBA-üzletek száma érdemben nem változott, ugyanakkor tovább bővült a nagykereskedelmi tevékenység, illetve a független vagy más logó alatt működő egységek ellátása. A Príma hálózat erősödött, mivel a különleges, illetve magas minőségű árukínálatra egyre fokozódó vásárlói igény mutatkozik.
A hálózat marketingtevékenységének leglátványosabb eleme a saját márkás termékek arculatváltása volt. Ezzel párhuzamosan a termékkínálat is frissült. Az újdonságok jelentős forgalmi többletet eredményeztek. A CBA Piros márka nagy ismertségre tett szert néhány hónap leforgása alatt.
Folytatódtak a hűségpromóciók, és megkezdődött a PontMaster hűségprogram bevezetése is, teszi hozzá. A lánc mindemellett továbbra is nagy figyelmet szentelt a boltban dolgozó kollégák szakmai képzésére.
A magyar termékek népszerűsítése, eladásuknak az ösztönzése mellett a hazai borok különös figyelmet kapnak. A legjobb tételek biztosítása érdekében megrendezték a III. Príma borversenyt, a legnevesebb hazai borászok bevonásával alakították ki a kínálatot.
– Magyar hálózatként továbbra is elkötelezettek vagyunk, hogy olyan segítő programok mellé álljunk, melyek minél szélesebb körű társadalmi rétegekhez juthatnak el, illetve olyanokon segíthet, akik élethelyzetüknél fogva gyámolításra szorulnak – hangsúlyozza Lázár Vilmos. – Folytattuk a sok éve megkezdett együttműködést a Ments Életet Alapítvánnyal, a Nagycsaládosok Országos Egyesületével, az Ökumenikus Segélyszervezettel és a 2019-es esztendőben a Mikulásgyárral is együttműködtünk. Ezenfelül pedig hálózatunk tagjai működési területeiken nagy számban támogattak helyi segítő programokat. //
Kapcsolódó cikkeink
Havi ügy, közös felelősség: 100 ezer termékkel a menstruációs szegénység ellen
Közel 100 000 termék, összesen 3 000 000 forint támogatás…
Tovább olvasom >Könnyek a vízben segélykoncert szeptemberben, a jótékonysági akció folytatódik
A nagy hőségre való tekintettel az ősz elejére halasztották a…
Tovább olvasom >„Könnyek a vízben” – Jótékonysági segélykoncert (hőségriadó miatt elhalasztva)
Mintegy harminc népszerű hazai előadó, illetve együttes fogott össze és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Krisán László: A stabilizáció az első lépés, de a versenyképességhez új válaszokra van szükség
A vállalkozások számára 2024 a stabilizáció időszaka volt – de…
Tovább olvasom >Árnyékban nehéz növekedni
Tavaly is folytatódott a polikrízisek kora, „a nemzetközi helyzet fokozódott”,…
Tovább olvasom >Éder Tamás: „A cél a hatékonyság fokozása, a robotizált és automatizált technológiák elterjesztése”
A hazai élelmiszeripar 2025-ben is a korábbi évek kihívásait görgeti…
Tovább olvasom >