A dizájn ereje
A Convenience Store Decisions online szaklap ún. C-store-ok, azaz kisboltok felújításáról készített összeállítása néhány konkrét projekten keresztül képet ad arról, milyen rendkívüli hatása van az értékesítésre egy jól megválasztott üzletberendezésnek, kialakításnak, dizájnnak. A bemutatott shopok egyike a Cruizer’s töltőállomáslánc észak-karolinai Wilsonville-ben lévő egysége, melynek teljes felújítására a floridai api(+) dizájnstúdió kapott megbízást.
A cikk idézi Edward Holmest, a Cruizer’s vezérigazgatóját, aki konkrét számok tükrében kívánta látni, mi változik egy üzlet felújításával, korszerűsítésével. A teljes belső rebranding során új polcok, foodservice-kínálók, gondolák kerültek kialakításra, emellett a különböző megvilágításokra is kiemelt hangsúlyt fektettek. Az új arculat a mosdók területét is érintette. A cikk által közölt adatok szerint a forgalmi számok magukért beszélnek. A felújítást követően az in-store értékesítés 38, az élelmiszer-eladás pedig 50%-kal nőtt, ezenkívül 90%-kal magasabb lett az eladott üzemanyag-mennyiség. //
Kapcsolódó cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >Gyönyörű és okos! – A nap képe
Mutatunk egy futurisztikus kávéfőzőt: a Meticulous egy barista ihletésű készülék…
Tovább olvasom >Kenyér és cirkusz – A nap képe
Bár Yukiko Morita, a fiatal japán dizájner egészen biztosan nem…
Tovább olvasom >További cikkeink
Piactér-koncepciójával a szupermarketizáció útjára lépett a Penny Németországban
A Penny németországi piactér-koncepciója evolúciós lépés a szupermarketizáció útján. A…
Tovább olvasom >A magyarok többsége 50 ezer forint alatt költ karácsonyi ajándékokra, a fenntarthatóság fontos szempont, de nem elsődleges
Az ajándékozás az ünnepek elmaradhatatlan hagyománya, de mi az, ami…
Tovább olvasom >