A Continente 3 millió eurót különít el a vásárlási élmény javítására

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2023. 10. 30. 09:15

A portugál Continente szupermarketlánc 3 millió eurót fektet egy a vásárlási élményt javító technológiai felújítási projektbe. Ennek része egy új NCR önkiszolgáló pénztárgéprendszer, amely 2023 végéig 70 Continente áruházban lesz elérhető – közölte a vállalat.

Az új rendszer gyorsabb és egyszerűbb, valamint készpénzes, bankkártyával, Continente Carddal és Continente Pay-jel való fizetést is lehetővé tesz.

Az önkiszolgáló pénztárgépek egy exkluzív és központi területen kerülnek elhelyezésre, ahol több hely áll majd rendelkezésre, lehetővé téve a bevásárlókocsik mozgását. Lehetőség lesz a Continente Siga alkalmazás használatára is, amellyel pénztárnál való sorbanállás nélkül lehet majd fizetni.

Egyéb fizetési lehetőségek

Azon vásárlók számára, akik értékelik az interakciót és az alkalmazottak általi kiszolgálást, igénybe vehetik a minden üzletben továbbra is működő hagyományos pénztárakat.

A vállalat szerint az önkiszolgáló pénztárrendszerrel kapcsolatos visszajelzések nagyon pozitívak, és sok esetben tíz százalékponttal nőtt a használati arány.

A Continente a vásárlási élmény javítása érdekében elkötelezett a különféle szolgáltatásokba való beruházás mellett.

A kereskedő digitalizációs stratégiája a fogyasztók vásárlási útjának alapos megértésén alapul. Ez lehetővé teszi a vállalat számára, hogy azonosítsa mindazokat a területeket, amelyeken a digitális megoldások hozzájárulhatnak a vásárlási élmény javításához.

ESM

Kapcsolódó cikkeink