A Coca-Cola HBC Magyarország belép a snack piacra
Vertikális portfólió fejlesztésbe kezdett a Coca-Cola HBC Magyarország; a legnagyobb hazai üdítőital gyártó az összesen 80 milliárd forint értékű snack piacon teszteli legújabb keksz márkáját. A MyWellness néven futó ízesített zab- és funkcionális kekszek az Auchan Magyarország tizenkilenc hazai áruházában érhetőek el novembertől.
A hazai snack piac legdinamikusabban növekvő szegmense a kekszek piaca, amely értékben a teljes kategória 42 százalékát, volumenben pedig 62 százalékát adja. Évente átlagosan 2,9 kilogramm kekszet fogyasztunk el egyre nagyobb figyelmet fordítva a szervezet számára fontos tápanyagokban gazdag, vagy épp hozzáadott funkcionalitással rendelkező termékekre.
A Coca-Cola HBC Magyarország elkötelezett amellett, hogy folyamatosan fejlessze 24/7 portfólióját annak érdekében, hogy napszaktól függetlenül minden egyes fogyasztási alkalomra megfelelő terméket kínálhasson. A vállalat több évtizedes tapasztalattal rendelkezik a fogyasztásra kész üdítőitalok, a természetes ásványvizek, a gyümölcslevek, a kávék, valamint a prémium alkohol termékek piacán, ugyanakkor nyitott rá, hogy további, az alapvető üzleti szegmenseitől eltérő élelmiszer kategóriák piacai felé is terjeszkedjen. A snackek fogyasztása szorosan kapcsolódik az üdítőital fogyasztási alkalmakhoz lehetővé téve a termékkapcsolást ezekben a kategóriákban.
A Coca-Cola HBC Magyarország anyavállalata 2019-ben 260 millió euróért vásárolta meg a Szerbiában piacvezető Bambi céget, amelynek márkái azóta a 29 országban jelenlévő Coca-Cola HBC Csoport teljeskörű portfóliójának részét képezik. A Bambi története 1967-ben kezdődött a szerbiai Pozarevac-ban, és az azóta eltelt 55 évben generációk kedvenceivé váltak a vállalat által kínált különböző édességek és sós snackek. Magyarország a MyWellness kekszek időszakos bevezetésével csatlakozik a Bambi márkákat forgalmazó országok sorához.
A MyWellness egy innovatív, modern és vonzó márka, amely hasznos, tápláló összetevőket tartalmaz az emberi szervezet számára. A termékek 100%-ban teljes kiőrlésű lisztből készülnek, vitaminokban és rostokban gazdagok, számos ízben elérhetőek, a bevonatokat pedig magas minőségű valódi csokoládé alkotja. A MyWellness kekszek mindegyike vegán termék és kiválóan beilleszthetők a kiegyensúlyozott étrendbe.
Az idén novemberben induló piaci teszt célja a MyWellness márka ismertségének növelése, valamint a termékek kipróbálásának ösztönzése. A teszt időszakban a Coca-Cola HBC Magyarország szeretné még jobban megismerni a snack piacot, az új élelmiszer kategória forgalmazásával járó előnyöket és kihívásokat, illetve azokat a beruházási szükségleteket, amelyek elengedhetetlenek a szegmensben történő tartós jelenléthez.
„Folyamatosan fejlesztjük kínálatunkat és szolgáltatásainkat annak érdekében, hogy a megváltozó fogyasztói igényekre megfelelő választ adhassunk. Azt tapasztaljuk, hogy a snackkelés egyre népszerűbb tevékenység itthon is, a fogyasztók pedig szívesen kombinálják édes vagy sós snackjüket kedvenc italaikkal. Logikus üzleti döntésnek gondoljuk tehát, hogy ezeket az új fogyasztási alkalmakat is kiszolgáljuk, ehhez pedig elengedhetetlen a piac átható ismerete. A jelenlegi piaci teszt kiváló lehetőséget nyújt arra, hogy tapasztalatokat gyűjtsünk annak érdekében, hogy a későbbiekben akár hosszú távon is megvethessük a lábunkat a magyar snack piacon.”
– mondta Vajda Márton, a Coca-Cola HBC Magyarország prémium alkoholokért és kávéért felelős portfólió vezetője.
A MyWellness kekszek az Auchan Magyarország tizenkilenc hazai hipermarketében vásárolhatóak meg 2022 novembertől. A termékek között megtalálhatóak a klasszikus zabkekszek öt ízben (mazsolás, kókuszos, csokoládés-banános, mogyorós, csokoládé darabos), ezenkívül két magas minőségű, valódi csokoládéval bevont zabkeksz is érkezik a kínálatba (kókuszos-csokoládés, narancsos-csokoládés), valamint a MyWellness márka cukormentes alternatívákat is kínál fahéjas-kakaós-csokoládédarabos, valamint narancsos-csokoládés ízekben.
Kapcsolódó cikkeink
Díjeső a 15. POP versenyen
Ötödik alkalommal nyerte el a Coca-Cola HBC nevezése az „Év…
Tovább olvasom >Reggelikultúra
A közelmúltban bejelentett együttműködés keretében a budapesti Budapart Piknikségben tartott…
Tovább olvasom >Monster Ultra Strawberry Dreams
Úgy tartja a hiedelem, hogy amikor két eper egybenő és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Digitális formában is elérhetővé válik a SZÉP-kártya 2025-től
2025. szeptember 1-jétől jelentős változás lép életbe a SZÉP-kártya felhasználásában:…
Tovább olvasom >Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >