A cégek rettegnek az energiaválságtól és az áremelkedéstől
A háborús helyzet és a rendkívüli bizonytalanság által generált áremelkedés sokkolja az energiát a versenypiacról beszerző fogyasztókat; ehhez a megnövekedett költségek és kockázatok kezelése érdekében átalakuló termékstruktúra hatása is hozzáadódik.
Az ügyfelek a szerződési ajánlatokban olyan, teljesen megváltozott paraméterrendszerrel és konstrukcióval találkoznak, amelyben az elemek nagyjából megegyeznek ugyan a korábbiakkal, de szigorúbb feltételrendszert tartalmaznak, mint eddig – mondja Szépfy Márton, a MET Csoport magyarországi retail tevékenységéért felelő kereskedelmi vezérigazgató-helyettes, aki szerint az érintett cégek döntő többségének üzleti modellje valószínűleg nincs felkészülve a rezsi hatszorozódására, ami már csődhullám lehetőségét is előre vetíti.
Kapcsolódó cikkeink
A trappista sajt feldolgozói értékesítési ára csökkent
A nyerstej termelői ára nemzeti valutában kifejezve 2024 februárjában az…
Tovább olvasom >Helyben és fenntartható módon előállított energiára van szükségünk
Magyarország nagymértékű energia kitettsége miatt helyben előállított és fenntartható, környezetbarát…
Tovább olvasom >Joe Biden az árak csökkentésére szólította fel a kereskedelem szereplőit a magas inflációs adat nyomán
Az Amerikai Egyesült Államok elnöke a vártnál magasabb inflációs adatra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az euróövezeti infláció 2,4 százalék volt március után áprilisban is
Az elemzői várakozásokkal összhangban március után áprilisban is 2,4 százalék…
Tovább olvasom >Suppan Gergely: egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon
Egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon, mostantól csak a növekedés…
Tovább olvasom >K&H: jól látszik az inflációs anomália, mást érzékelnek a vásárlók
Hiába fékezett nagyot az infláció, a K&H biztos jövő felmérésének…
Tovább olvasom >