A briteknek elegük van: újra shoppingolni járnak
Nem érdekli többé a briteket a lezárás: múlt hét óta 1,5%-kal nőtt azok száma, akik újra fizikai boltokban vásárolnak. A jelenség immár négy hete tart, az arány pedig folyamatosan nő.
Boris Johnson brit miniszterelnök január 4-én rendelte el az új nemzeti lezárást a túlterhelt egészségügyi rendszer összeomlását megakadályozandó.
Angliában jelenleg zárva tartanak az iskolák, aki teheti, otthonról dolgozik, és minden nem alapvető szükségleteket ellátó bolt zárva tart.
A Springboard ennek ellenére óriási emelkedés látható a fizikai boltokat meglátogatók arányát tekintve: a bevásárlóközpontokban az elmúlt héten 3,9 %-os, a retailparkokban 6,1 %-os volt a növekedés.
CheckOut
Kapcsolódó cikkeink
Dedikált menopauza-részleget hozott létre a brit Tesco
Menopauza-részleget tesztel a brit Tesco: a női változó korhoz kapcsolódó…
Tovább olvasom >Új automatizált üzemet nyitott meg a HelloFresh az Egyesült Királyságban
Automatizált gyártóüzemet nyitott a HelloFresh receptdoboz vállalat Derbyshire-ben, ezzel igyekszik…
Tovább olvasom >Újra kapható a Lucozade az Egyesült Királyságban
A Lucozade történetének legjelentősebb megújulása keretében új márkaplatformot hozott létre.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gyengébb a vásárlóerő nálunk, mint a régióban
A tíz- és húszéves időtávon kirajzolódó trendek – ezen belül…
Tovább olvasom >Raskó György: az alapvető élelmiszerek megvásárlása is komoly kihívást jelent számos magyar háztartás számára
A magyar lakosság körében továbbra is érzékelhető az elszegényedés súlyos…
Tovább olvasom >A nemzetközi pénzügyi intézmények szerint Magyarország visszatér a gazdasági növekedés pályájára
A nemzetközi pénzügyi intézmények előrejelzése szerint a magyar gazdaság idén…
Tovább olvasom >