A brit üzletláncok közül a Waitrose kínál elsőként olívaolajat utántöltő tasakban
Az Egyesült Királyságban elsőként a Waitrose kezd utántöltős olívaolajat árusítani üzleteiben. A kereskedelmi lánc 155 boltjában tartja készleten a Citizens of Soil 500 ml-es extra szűz olívaolaját.
A 2020-ban alapított márka olyan női kistermelők mellett áll ki, akik olajfaültetvényeiken ügyelnek a talaj egészségére és a biológiai sokszínűségre, valamint karbonlábnyomuk méretének csökkentése céljából a fogyasztóknak utántöltő tasakokban kínálnak olívaolajat.
A görögországi Kalentziben található 14 hektáros birtokon előállított alapanyagból készülő olívaolaj kifejezetten a Waitrose számára készül.
A vásárlók az első üveg olívaolaj megvásárlását követően azt az üvegénél tizenötször kisebb karbonlábnyommal rendelkező utántöltő tasakokban vehetik meg.
A kimosott és megszárított üres tasakokat a vásárlók leadhatják a 295 Waitrose üzlet valamely lágyműanyag-visszaváltó pontján, vagy postai úton eljuttathatják azt a Citizens of Soil-hoz.
– A Citizens of Soil egy fantasztikus koncepció. A vállalkozás új szintre emeli a minőségi olívaolajat és egyszerre támogatja a kistermelőket és kínál a korábbiaknál fenntarthatóbb csomagolási megoldást
– mondta el Tom Shiel, a Waitrose olajbeszerzője.
A Citizens of Soil társalapítója, Sarah Vachon izgalmasnak tartja a lehetőséget, hogy a díjnyertes extra szűz olívaolaj a Peloponészosszi félszigetről a Waitrose üzleteinek polcára kerülhet.
– A mi célunk, hogy támogassuk a Mariannához hasonló termelőket és a Manginas család által folytatott talajmegújító gazdálkodást, amely a természettel összhangban áll, ugyanakkor ízletes és tápláló végterméket eredményez
– fűzte hozzá Sarah Vachon.
Kapcsolódó cikkeink
A fiatalabb fogyasztók a fenntartható csomagolást választják egy tanulmány szerint
Az ALPLA új tanulmánya szerint a 18-34 év közötti fogyasztók…
Tovább olvasom >A Kroger is csatlakozik a beporzók védelmén dolgozó élelmiszerkereskedőkhöz
Rövidesen a Kroger is előírja valamennyi friss termény beszállítójának az…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolási megoldások friss élelmiszerek számára
A friss élelmiszerek csomagolása terén egyre nő az igény az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gyengébb a vásárlóerő nálunk, mint a régióban
A tíz- és húszéves időtávon kirajzolódó trendek – ezen belül…
Tovább olvasom >Gyűlölik a „dinamikus árazást” a fogyasztók
Az elmúlt időszakban az ügyfeleknek új fogalommal kellett megismerkedniük: a…
Tovább olvasom >NGM-államtitkár: erősíti a magyar vállalkozások versenyképességét az ESG-törvény
A felelős környezeti, társadalmi és vállalatirányitási (ESG) keretrendszert meghatározó törvény…
Tovább olvasom >