A brit üzletláncok közül a Waitrose kínál elsőként olívaolajat utántöltő tasakban
Az Egyesült Királyságban elsőként a Waitrose kezd utántöltős olívaolajat árusítani üzleteiben. A kereskedelmi lánc 155 boltjában tartja készleten a Citizens of Soil 500 ml-es extra szűz olívaolaját.
A 2020-ban alapított márka olyan női kistermelők mellett áll ki, akik olajfaültetvényeiken ügyelnek a talaj egészségére és a biológiai sokszínűségre, valamint karbonlábnyomuk méretének csökkentése céljából a fogyasztóknak utántöltő tasakokban kínálnak olívaolajat.
A görögországi Kalentziben található 14 hektáros birtokon előállított alapanyagból készülő olívaolaj kifejezetten a Waitrose számára készül.
A vásárlók az első üveg olívaolaj megvásárlását követően azt az üvegénél tizenötször kisebb karbonlábnyommal rendelkező utántöltő tasakokban vehetik meg.
A kimosott és megszárított üres tasakokat a vásárlók leadhatják a 295 Waitrose üzlet valamely lágyműanyag-visszaváltó pontján, vagy postai úton eljuttathatják azt a Citizens of Soil-hoz.
– A Citizens of Soil egy fantasztikus koncepció. A vállalkozás új szintre emeli a minőségi olívaolajat és egyszerre támogatja a kistermelőket és kínál a korábbiaknál fenntarthatóbb csomagolási megoldást
– mondta el Tom Shiel, a Waitrose olajbeszerzője.
A Citizens of Soil társalapítója, Sarah Vachon izgalmasnak tartja a lehetőséget, hogy a díjnyertes extra szűz olívaolaj a Peloponészosszi félszigetről a Waitrose üzleteinek polcára kerülhet.
– A mi célunk, hogy támogassuk a Mariannához hasonló termelőket és a Manginas család által folytatott talajmegújító gazdálkodást, amely a természettel összhangban áll, ugyanakkor ízletes és tápláló végterméket eredményez
– fűzte hozzá Sarah Vachon.
Kapcsolódó cikkeink
Új lendületet kap a LoveRaw: felvásárolta a Smart Organic
A bolgár székhelyű Smart Organic felvásárolta a brit LoveRaw vegán…
Tovább olvasom >Az autónk színével is csökkenthetjük a karbonlábnyomunkat – június 5-e a környezetvédelem világnapja
A közlekedés a környezetszennyezés egyik számottevő forrása, amelyben a közúti…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több esély, kevesebb macera: a jó promóció receptje
Tolnai Gábor, a Kantar Hoffmann divízióigazgatója idén is a Promóciók…
Tovább olvasom >EY felmérés: stabilitásra fókuszálnak a hazai vállalkozások, miközben már készülnek a növekedésre
A működési stabilitásra koncentrálnak jelenleg a hazai vállalkozások, emellett beruházásokat…
Tovább olvasom >NESQUIK STRAWBERRY MILK-MIX: EPRES ÍZŰ ÍZESÍTŐ ITALPOR 350 G
Jólesne a nyári hőségben egy frissítő, gyümölcsös ízű ital? A…
Tovább olvasom >