A brit üzletláncok közül a Waitrose kínál elsőként olívaolajat utántöltő tasakban
Az Egyesült Királyságban elsőként a Waitrose kezd utántöltős olívaolajat árusítani üzleteiben. A kereskedelmi lánc 155 boltjában tartja készleten a Citizens of Soil 500 ml-es extra szűz olívaolaját.
A 2020-ban alapított márka olyan női kistermelők mellett áll ki, akik olajfaültetvényeiken ügyelnek a talaj egészségére és a biológiai sokszínűségre, valamint karbonlábnyomuk méretének csökkentése céljából a fogyasztóknak utántöltő tasakokban kínálnak olívaolajat.
A görögországi Kalentziben található 14 hektáros birtokon előállított alapanyagból készülő olívaolaj kifejezetten a Waitrose számára készül.
A vásárlók az első üveg olívaolaj megvásárlását követően azt az üvegénél tizenötször kisebb karbonlábnyommal rendelkező utántöltő tasakokban vehetik meg.
A kimosott és megszárított üres tasakokat a vásárlók leadhatják a 295 Waitrose üzlet valamely lágyműanyag-visszaváltó pontján, vagy postai úton eljuttathatják azt a Citizens of Soil-hoz.
– A Citizens of Soil egy fantasztikus koncepció. A vállalkozás új szintre emeli a minőségi olívaolajat és egyszerre támogatja a kistermelőket és kínál a korábbiaknál fenntarthatóbb csomagolási megoldást
– mondta el Tom Shiel, a Waitrose olajbeszerzője.
A Citizens of Soil társalapítója, Sarah Vachon izgalmasnak tartja a lehetőséget, hogy a díjnyertes extra szűz olívaolaj a Peloponészosszi félszigetről a Waitrose üzleteinek polcára kerülhet.
– A mi célunk, hogy támogassuk a Mariannához hasonló termelőket és a Manginas család által folytatott talajmegújító gazdálkodást, amely a természettel összhangban áll, ugyanakkor ízletes és tápláló végterméket eredményez
– fűzte hozzá Sarah Vachon.
Kapcsolódó cikkeink
15 millió eurót invesztál spanyol kávégyárába a Nestlé
15 millió eurós beruházást jelentett be spanyolországi Girona gyárában a…
Tovább olvasom >Megéri fenntartható csomagolásra váltani?
A globális élelmiszeriparban a radikális innovációk száma 2007 óta folyamatosan…
Tovább olvasom >Papírba csomagolja a Sainsbury’s az avokádót
A januárban 77 üzletben elindult teszt során a Sainsbury’s saját…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >Online is megugrott az élelmiszer-vásárlás karácsony előtt
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >