418 millió fejlesztésekre a Chiónál
418 millió forintot fordít fejlesztésre a Chio Magyarország Kft. 2008-ban – jelentette be Somogyi György, a cég vezérigazgatója.A legfontosabb beruházás a győri gyár új kemencéjének és dagasztógépének üzembe helyezése, amelyre 67 millió forintot költenek, valamint a csomagolóberendezések folytatódó bővítése, rekonstrukciója 100 millió forint értékben. Emellett sor kerül a gépjárművek egy részének cseréjére, új fűszerezőberendezés üzembe állítására, valamint energiamegtakarítási beruházásokra.
A Chio a 2006-os nettó 12,08 milliárd forintos árbevételt követően 2007-ben 12,4 milliárdos forgalmat ért el. Az idén már jelentősebb bővüléssel, összesen 13,9 milliárd forint nettó árbevétellel számol a vállalat.
A sós ropogtatnivalók hazai piacán 30 százalékos részesedéssel bíró vállalat neve 2008. március 1-jétől Chio-Wolf Magyarország Kft.-ről Chio Magyarország Kft.-re változik vissza (alapításától 1998. december 31-ig is így hívták). Ennek oka, hogy – változatlan receptúrával és minőségben – 2007 eleje óta a korábbi Wolf-termékeket is Chio név alatt gyártják és értékesítik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Szendvicshozzávalókból tankolunk fel leginkább
Pékáru, felvágott, sonka, szalámi és valamilyen kence – ezeket az…
Tovább olvasom >Elindult az Eisberg egészségtudatos táplálkozásra ösztönző kampánya
Naponta legalább öt adag zöldséget vagy gyümölcsöt kellene fogyasztanunk az…
Tovább olvasom >BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >