33 tehetséges pályakezdőt karolt fel a Nestlé Alliance 4YOUth hazai mentorprogramja
Idén januárban egyedülálló tehetséggondozási programot indított a Nestlé Alliance 4YOUth Magyarországon, hogy felkészítse a fiatalokat a munkaerőpiac kihívásaira. A mentorprogramra a Zyntern.com állásportálon keresztül jelentkezhettek a hallgatók, akik öt hónapon keresztül tanulhattak szakmai fogásokat kilenc vállalat tizenhét vezetőjétől.
A COVID-19 megjelenése súlyos hatással volt a pályakezdők munkaerőpiaci lehetőségeire. Statisztikák szerint újra emelkedik a munkanélküliség, és immár több mint 3 millió fiatalt érint Európa-szerte. Ezért a Nestlé Hungária együttműködő partnereivel közösen új lendületet adott az Alliance 4YOUth programjának, ami keretében több hónapos mentorálással segítették az egyetemista hallgatók fejlődését és elhelyezkedését.
„A Nestlé 2014-ben azzal a céllal indította el az Alliance 4YOUth programot, hogy felkészítse a fiatalokat a munkaerőpiaci kihívásokra. A most megvalósult mentorprogram nemcsak a résztvevő cégek közötti partnerség miatt fontos, de lehetőséget adott a több mint egy évig home schoolingban tanuló diákoknak a kapcsolatépítésre, networkingre is. A járványhelyzet miatt ez nekik teljesen kimaradt az előző másfél egyetemi évből”
– mondta Tompa Gábor, a Nestlé Hungária közkapcsolati és válallati kommunikációs igazgatója.
Az Alliance 4YOUth mentorprogram részeként idén 9 vállalat 17 vezetője vállalta, hogy öt hónapon keresztül hasznos tanácsokkal támogatja a kiválasztott résztvevőket, továbbfejlesztve a fiatalok soft skilljeit és kapcsolatépítési, networking képességeit, kapcsolati tőkéjüket. Az összefogásban az Adecco, a Metro Cash & Carry Hungary, a Nestlé Hungária, a Flow, a Fürge Diák, a Humánia HRS Group Zrt., a Wolt, a Nielsen és a Molson Coors Beverage Company vezetői vettek részt. A programba az ország minden pontjáról érkeztek hallgatók, többek közt a győri Széchenyi István Egyetemről, a Debreceni Egyetemről, a Szegedi Tudományegyetemről, az Eötvös Loránd Tudományegyetemről és a Budapesti Corvinus Egyetemről is.
„A pályakezdőknek olyan készségekre és tapasztalatokra van szükségük, ami segít alkalmazkodni a gyorsan változó gazdasági környezethez. A jövő társadalmát ők fogják formálni, ezért elengedhetetlen, hogy hasznos eszközöket adjunk a kezükbe céljaik megvalósításához. A mentorprogram sikere és a hallgatók visszajelzése mind megerősítettek minket ebben”
– összegezte tapasztalatait Megyeri Mirtill, a Zyntern.com társalapítója.
Kapcsolódó cikkeink
Új, fehérjealapú termékekkel támogatja a Nestlé a súlykontrollt kulcspiacain
A fehérjékkel kapcsolatos trendeket meglovagolva fejleszt a Nestlé folyamatosan a…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >