30-perces házhozszállítást kínál a Carrefour és a Glovo Olaszországban
30 perces élelmiszer-házhozszállítást kínál a Glovóval Olaszországban együttműködő Carrefour Italia Carrefour Sprint gyorskereskedelmi szolgáltatása keretében.
Olaszország első a Glovo által üzemeltetett Carrefour Sprint városi dark store-ja Firenzében nyílt meg, amely médiabeszámolók szerint az applikáción keresztül leadott rendelések kiszállítását a hét minden napján lehetővé teszi.
A gyors házhozszállítási szolgáltatást a spanyol platform a firenzei városi áruházán keresztül működteti, amely egyike az országszerte üzemeltetett 13 dark store-nak.
A Glovo platformon keresztül a vásárlók több mint 3500 termék közül választhatnak, köztük a Carrefour saját márkás termékei, így a Carrefour Bio és a Terre d’Italia, valamint friss zöldségek-gyümölcsök, helyi termékek, élelmiszerek, kozmetikumok, testápolási és háztartási cikkek közül.
A kezdeményezés a Carrefour és a Glovo között 400 olasz üzlettel már működő partnerségre épül.
Kényelmes és hatékony vásárlás
Az új szolgáltatásra mindkét vállalat olyan lehetőségként tekint, amellyel nagyon kényelmes és hatékony vásárlási élmény biztosítható a vásárlóknak.
A Glovo szerint a gyorskereskedelem rohamos növekszik – az elmúlt öt évben 500%-kal nőtt a megrendelések száma. Az országban ez a Glovo második kiskereskedelmi partnersége Crai-jal a közelmúltban indult közös munka mellett.
A Carrefour a maga részéről hangsúlyozza, hogy célja továbbra is vezető digitális kiskereskedővé válni, és azt, hogy a Carrefour Sprint egy újabb lépés omnichannel stratégiájában.
A francia kiskereskedő 2021-ben vezette be hazájában a Carrefour Sprintet az Uber Eats és a Cajoo vállalatokkal együttműködve, amely az alapvető termékek 15 percen belüli kiszállítását ígéri. A Carrefour Sprint platformon keresztül működő szolgáltatás, amely kezdetben egész Párizst, valamint Boulogne-t, Neuillyt és Levallois-t lefedte, mintegy 2000 élelmiszer és nem élelmiszer terméket kínál.
A Carrefour Polska 2020-ban vezette be a szolgáltatást, amely három órán belül szállítja házhoz a rendeléseket.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Olaszországban növekedés előtt áll a kézműves fagylaltpiac
A várakozások szerint 4%-kal nőhet a kézműves fagylalt értékesítése Olaszországban…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Több mint 2,1 milliárd eurót fektetett be Olaszországban a Lidl öt év alatt
A Lidl Italia az elmúlt öt évben több mint 2,1…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új korszak a világgazdaságban? – Új kihívások hazánk előtt
2025 májusa a világgazdaságban a változások felgyorsulását hozta. A Közel-Keleten…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >Új ciklus, stabil működés, változatlan irány – bizalmat kapott az ÖRT vezetése
Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) közgyűlése megerősítette a szervezet közvetlen…
Tovább olvasom >