250 kilogramm Kőröstej-sajt fogyott a világ egyik legnagyobb élelmiszeripari kiállításán
5 nap alatt mintegy 250 kilogramm sajtot fogyasztottak el a látogatók Dubajban a világ egyik legnagyobb élelmiszeripari rendezvényén, a Gulfood kiállításon a Kőröstej csoport standjánál. Február 26. és március 2. között több ezren láthatták a világújdonságnak számító Hajdú gyros sajtot, amit a gyroshoz hasonlóan, nyárson sütnek, 7 kilogrammos tömbökben.
Magyarországot önálló standdal egyedüliként a Kőröstej csoport képviselte Dubajban a Gulfood Show-n, amely a világ vezető, évenként megrendezett gasztronómiai szakkiállítása, 120 ország résztvevőivel. A Kőröstej, amely Magyarország legnagyobb sajtgyártója és egyik legjelentősebb élelmiszer-exportőre, világújdonságot mutatott be a dubaji World Trade Centerben február 26. és március 2. között.
„Az új Hajdú gyros sajthoz hasonló termékkel eddig egyetlen sajtgyártó sem jelentkezett a piacon. Ez az innovatív termék a gyros húsok helyettesítője, ami ráadásul a grillen is ugyanúgy viselkedik, mint a húsok. Semmilyen különleges előkészítést vagy kezelést nem igényel. Alapanyaga az ausztriai sajtolimpián aranyérmet nyert, ma már idehaza is népszerű Hajdú grill sajt. A fejlesztés során ennek receptjét és gyártási technológiáját úgy alakítottuk ki, hogy akár 7 kilogrammos tömbökben is lehessen sütni, függőleges nyárson. Ez a Halloumi típusú sajt hő hatására nem olvad, viszont szépen pirul, íze kellemesen sós” – jellemezte a sajtot Dr. Riad Naboulsi, a Kőröstej csoport tulajdonosa.
A kiállításon a Távol-Kelettől Afrikáig, Amerikától az arab országokig hatalmas érdeklődés mutatkozott a Hajdú sajtok iránt. Sokan felfigyeltek az ugyancsak prémium minőséget képviselő, újdonságnak számító Hajdú üveges krémsajtokra is. 5 nap alatt mintegy ezren kóstolták meg a Kőröstej sajtmintáit. A 80-féle áruból összesen 250 kilogramm fogyott el.
Kapcsolódó cikkeink
48 milliárd forint vissza nem térítendő eszközbeszerzési támogatásra pályázhatnak a kkv-k
Negyvennyolcmilliárd forint vissza nem térítendő, eszközbeszerzési és technológiafejlesztési támogatásra pályázhatnak…
Tovább olvasom >Bajnokok építik a jövőt
„Az élelmiszeripar nemzeti bajnokai jelentik a jövő zálogát. Az általuk…
Tovább olvasom >Heineken vegyesvállalat építi meg Dubaj első kereskedelmi sörfőzdéjét
Egy a Heineken által létrehozott joint venture tervezi felépíteni az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >