2028-ra 1 milliárd eurós saját márkás forgalmat tervez az olasz Crai
Az olasz Crai kiskereskedelmi szövetkezet tervei szerint 2028-ra 350 millió euróról 1 milliárd euróra növeli a sajátmárkás termékcsaládjaiból származó forgalmat.
A kiskereskedő szeptemberben tervezi bevezetni a CraiSport márkát, amely 20 terméket, közöttük kiegyensúlyozott, akár 50%-os fehérjetartalmú termékeket tartalmaz majd.
– A cél az, hogy a csoport sajátmárkás választékát 2024-ben több mint 3000 SKU-ra, majd az azt követő években 4000-re bővítsük – mondta el Roberto Comolli, a Crai által irányított Food 5.0 vállalat vezérigazgatója az ItaliaOgginak.
Hozzátette, hogy a Crai célja, hogy 2028-ra elérje a 40%-os részesedést a sajátmárkás termékek piacán.
Új üzletek
A Crai 2024-ben hét új Tuttigiorni üzletet nyit Szardínián és Lazióban, és ezekben az üzletekben a kiskereskedő kibővített sajátmárkás választékot kínál. A csoport a „minden nap alacsony árak” stratégiáját tervezi alkalmazni ezek vonatkozásában – közölte a szakember, amelyet a Cagliari és Sassari környéki, valamint a nápolyi üzletekben már teszteltek.
Az új üzletek mindegyike közepes méretű, azaz 800-1000 négyzetméter alapterületű lesz és városközpontokban helyezkedik majd el.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Az expanziónak és a meglévő üzleteknek köszönhetően 20%-kal nőttek az Action eladásai
Tovább nő az Action holland non-food diszkont forgalma: 2024 első…
Tovább olvasom >Olaszországban május után júniusban is 0,8 százalék volt az éves infláció
Olaszországban az előzetes becsléssel összhangban 0,8 százalékkal nőttek a fogyasztói…
Tovább olvasom >Helyi befektető vásárolta fel az olasz Trinità húsipari vállalatot
A felvásárló Fondo Italiano d’Investimento célja a Trinità pozíciójának megszilárdítása…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >