2028-ra 1 milliárd eurós saját márkás forgalmat tervez az olasz Crai
Az olasz Crai kiskereskedelmi szövetkezet tervei szerint 2028-ra 350 millió euróról 1 milliárd euróra növeli a sajátmárkás termékcsaládjaiból származó forgalmat.
A kiskereskedő szeptemberben tervezi bevezetni a CraiSport márkát, amely 20 terméket, közöttük kiegyensúlyozott, akár 50%-os fehérjetartalmú termékeket tartalmaz majd.
– A cél az, hogy a csoport sajátmárkás választékát 2024-ben több mint 3000 SKU-ra, majd az azt követő években 4000-re bővítsük – mondta el Roberto Comolli, a Crai által irányított Food 5.0 vállalat vezérigazgatója az ItaliaOgginak.
Hozzátette, hogy a Crai célja, hogy 2028-ra elérje a 40%-os részesedést a sajátmárkás termékek piacán.
Új üzletek
A Crai 2024-ben hét új Tuttigiorni üzletet nyit Szardínián és Lazióban, és ezekben az üzletekben a kiskereskedő kibővített sajátmárkás választékot kínál. A csoport a „minden nap alacsony árak” stratégiáját tervezi alkalmazni ezek vonatkozásában – közölte a szakember, amelyet a Cagliari és Sassari környéki, valamint a nápolyi üzletekben már teszteltek.
Az új üzletek mindegyike közepes méretű, azaz 800-1000 négyzetméter alapterületű lesz és városközpontokban helyezkedik majd el.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Bővíti Aperol-gyártóüzemét a Campari Olaszországban
Az olasz szeszesital-óriás, a Campari Group 6500 négyzetméterrel bővítette 60…
Tovább olvasom >Gyorsult az infláció Olaszországban márciusban
Olaszországban az előzetes becslés alapján közölt 1,3 százalék helyett 1,2…
Tovább olvasom >Kihirdették az European Private Label Awards 2024 győzteseit
Az ESM: European Supermarket Magazine által meghirdetett European Private Label…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az euróövezeti infláció 2,4 százalék volt március után áprilisban is
Az elemzői várakozásokkal összhangban március után áprilisban is 2,4 százalék…
Tovább olvasom >Suppan Gergely: egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon
Egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon, mostantól csak a növekedés…
Tovább olvasom >K&H: jól látszik az inflációs anomália, mást érzékelnek a vásárlók
Hiába fékezett nagyot az infláció, a K&H biztos jövő felmérésének…
Tovább olvasom >