200 új termékkel bővült a Tesco tudatos táplálkozást támogató termékválasztéka
Napjainkban egyre többen keresik az egészségtudatos, illetve fenntartható táplálkozásba beilleszthető élelmiszereket egészségügyi megfontolásból vagy életmódjukból adódóan. A Tesco ezért nemrég megújította az ilyen igényeket kiszolgáló választékát, mintegy 200 új terméket kínálva vásárlóinak, akik így minden étkezési igényhez egy helyen szerezhetik be a hozzávalókat.
Az összesen több mint 1000 árucikket tartalmazó, egyik legdinamikusabban fejlődő választékban az áruházlánc éppúgy helyet biztosít a kis magyar, innovatív szállítók termékeinek, mint a nagyobb gyártók újdonságainak, miközben sajátmárkás termékeinek körét is folyamatosan bővíti.
Manapság egyre nagyobb a speciális étkezési igényeknek megfelelő, de minőségi és finom termékeket vásárlók száma. A Tesco megbízásából a Dunnhumby 2021 novemberében[1] végzett felmérése szerint a válaszadók 53 százaléka egészségügyi megfontolásból, illetve betegségmegelőzési célzattal, 33 százalékuk egészségfókuszú életmódja miatt választja ezeket, míg 32 százalékuk súlyt szeretne leadni a segítségükkel. A megkérdezettek 78 százaléka számára a tudatos táplálkozás zöldségekben és gyümölcsökben gazdagabb étrendet jelent, 66 százaléknak pedig a cukorbevitel csökkentését. 58 százalék azok aránya, akik az összetevőkre figyelnek oda, illetve készételek vásárlása helyett inkább otthon főznek, 48 százalék pedig kevesebb feldolgozott ételt fogyaszt. Az öt leginkább keresett termékkategóriába tartoznak az alacsony cukortartalmú, illetve hozzáadott cukrot nem tartalmazó termékek, a termelői árucikkek, valamint a csökkentett zsírtartalmú és laktózmentes termékek.
Ezen igényeket figyelembe véve a Tesco folyamatosan bővíti a tudatos táplálkozást támogató termékválasztékát, melyet nemrég 200 új termékkel bővített. „Speciális táplálkozási igényeket kielégítő szortimentünkben jelenleg több mint 1000 árucikk található. Kategóriájában ez az egyik legdinamikusabban fejlődő kínálat az országban, amelynek folyamatos alakításában lehetőséget biztosítunk az innovatív, kis magyar szállítók termékeinek is. A bio, fehérjedús, vegetáriánus és vegán, mentes, valamint szénhidrát-, só- és zsírcsökkentett termékeink közül válogatva vásárlóink minden étkezési igényhez egy helyen vásárolhatnak be. A speciális étrendbe beilleszthető élelmiszerek és az egészségtudatos és fenntartható táplálkozáshoz szükséges árucikkek jól látható és könnyen beazonosítható kihelyezést kaptak polcainkon, a hűtést vagy fagyasztást nem igénylők pedig áruházainkon belül mind egy részlegen belül találhatók meg, ezzel is könnyítve a bevásárlást” – mondta Kámán Tamás, a Tesco Magyarország beszerzési igazgatója.
A Tesco emellett természetesen sajátmárkás termékeinek körét is folyamatosan bővíti. Például növényi alapú készételeit tartalmazó Plan Chef választékában több mint 30 új termék kapható, amelyekkel nemcsak a vegetáriánusok vagy a vegánok, hanem a hagyományos étkezést követők is változatosabbá tehetik étrendjüket. A fagyasztott és hűtött ételek között olyan különlegességek is vannak, mint a vegán gombaburger vagy bolognai spagetti, de vegán jégkrémek vagy növényi alapú kolbászok is a megújult kínálat részét képezik.
Kapcsolódó cikkeink
8 millió palack szeszesital és 225 visszaváltó automata várja a vásárlókat
8 millió palack, illetve doboz alkoholos itallal készült a Tesco…
Tovább olvasom >Átadták a Tesco új 100 ezer négyzetméteres magyarországi logisztikai központját
November 27-én ünnepélyes keretek között adta át a CTP Magyarország…
Tovább olvasom >Az Országos Kereskedelmi Szövetség élelmiszerkiskereskedői karácsonykor is a rászorulók mellett állnak
A Szövetség 7 élelmiszerkereskedő tagja (Aldi, Auchan, Lidl, Penny, SPAR,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Eladták a Hot Ones-t gyártó First We Feast stúdiót – Soros György cége is az új tulajdonosok között
A Buzzfeed 82,5 millió dollárért (több mint 32 milliárd forintért)…
Tovább olvasom >Az ételárus nehéz kenyere – A nap videója
A film információi szerint 10 dollárcent egy adag ebből az…
Tovább olvasom >