18 tonna adományt gyűjtöttek össze az Auchan vásárlói a Magyar Vöröskeresztnek
December első két hétvégéjén szervezte idei adománygyűjtését a Magyar Vöröskereszt és az Auchan. A jótékonysági akció során tartós élelmiszerekre, valamint tisztító- és tisztálkodási szerekre volt a legnagyobb szükség, de az ünnepek közeledtével örömmel fogadták az édességeket és a szaloncukrokat is. A gyűjtés során a vásárlók összesen 18 tonna adományt adtak le a gyűjtőpontokon, amelyet a szervezet még az ünnepek előtt eljuttat a rászorulóknak.
Két hétvégén át tartott hazánk legnagyobb humanitárius szervezetének, a Magyar Vöröskeresztnek és az Auchan Magyarországnak a közös jótékonysági gyűjtése, az „Egy csomag szeretet”. Az országos kezdeményezésnek az áruházlánc 24 üzlete adott helyet, és elsősorban tartós élelmiszereket vártak, valamint általános tisztító- és tisztálkodószereket. A vásárlók tájékozódását szórólapokkal segítették, egyúttal részletes listát kaptak arról, mire van a legnagyobb szükség.
Nem csupán a helyszínen, de akár online is lehetett adományozni az “Adomány” vagy a “Vöröskereszt” néven megtalálható egységcsomag megvásárlásával, amelynek értéke 3999 forint volt, és többféle száraztésztát, étolajat, lisztet, cukrot és gyümölcsteát tartalmazott.
Az összegyűlt 18 tonna adományból 15 tonnát a tartós élelmiszer tette ki, a maradék 3 tonnát pedig az édesség, illetve tisztító- és tisztálkodószerek. Az ezekből készült, szakszerűen összeállított segélycsomagokat még az ünnepek előtt elviszi a nélkülözőknek az országos hálózattal rendelkező Magyar Vöröskereszt.
„Hálásak vagyunk az Auchannak, hogy helyet adott a gyűjtésnek, és köszönjük a vásárlóik nagylelkűségét! A 18 tonna adományból összesen 4700 csomagot állítottak össze a Magyar Vöröskereszt munkatársai a szükségleteknek megfelelően. Ezek jelentős részét célba juttatjuk még a hétvégi ünnep előtt. 9 megyében és a fővárosban tudunk ebből a mennyiségből segíteni, főleg a nehéz helyzetben lévő családoknak, magányosan élő, idős embereknek és a mélyszegénységben élőknek”
– számolt be az eredményekről Kardos István, a Magyar Vöröskereszt főigazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >Az Auchan is beszállt a dubaji csokoládéversenybe
A karácsonyi szezon közeledtével már nemcsak a Lidl polcain támad…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Digitális formában is elérhetővé válik a SZÉP-kártya 2025-től
2025. szeptember 1-jétől jelentős változás lép életbe a SZÉP-kártya felhasználásában:…
Tovább olvasom >Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >