155. áruházát nyitotta meg a Lidl Magyarországon

Szerző: trademagazin Dátum: 2012. 11. 30. 10:54

November 29-én, csütörtökön a Lidl 155. hazai áruházát nyitotta meg Budapesten, a VIII. kerület Teleki tér 1. szám alatt. Az áruház 1274 négyzetméteren, széles termékkínálattal várja vásárlóit, amelyhez 60 autót befogadni képes parkoló is tartozik.

A nyitás napján számos helyi akció, ajándékok és különböző meglepetések várják a környéken élőket. Az új áruházban több mint 1400 különböző termék kapható, melyek nagy részét a vásárlók körében igen népszerű saját márkás termékek képezik. Ezeket a kontrollált minőségű termékeket neves magyar és külföldi gyártók kizárólag a Lidl számára fejlesztették ki, ezért különösen kedvező érték-ár arányt képviselnek.

„Legfontosabb érték számunkra vásárlóink igényeinek kielégítése és a megbízhatóság. Mindig friss zöldség- gyümölcs kínálattal, széles pékáru választékkal, kizárólag magyar gazdáktól beszállított friss húsokkal és sokféle tejtermékkel várjuk vásárlóinkat.”- mondta Grósz Jenő, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke.


A Lidl hetente változó food akciókon túl, non-food termékakciókkal jelentkezik, ahol textiláruk, növények, ruházati termékek és berendezési tárgyak is megtalálhatóak, melyek rendkívül kedvező árakon kerülnek a polcokra.

A Lidl alapítása a 30-as évekre nyúlik vissza Németországba. Mára már Európa legnagyobb diszkont élelmiszerkereskedelmi hálózatát tudhatja magáénak. A Lidl Magyarországon 2004-ben jelent meg piaci szereplőként, mikor első logisztikai központját és 12 üzletét is megnyitotta. Mára már országszerte 155 áruháza, 3 logisztikai központja (Székesfehérvár, Hejőkürt, Szigetszentmiklós) és több mint 3000 dolgozója van. Az elmúlt néhány évben a diszkont élelmiszerkereskedelmi hálózatok között átvette a vezető szerepet és az első 10 között szerepel az üzletláncok rangsorában is (napi fogyasztási cikkek kis- és nagykereskedelmében). A Lidl az 1400-at is meghaladó termékeinek beszerzésekor különös figyelmet fordít a magyar beszállítókra, a magyar gazdaság támogatásának és fejlesztésének jegyében, hiszen ezen termékek döntő része számos európai Lidl áruház polcain is megtalálható.

A Lidl Magyarország 2012-ben első alkalommal kapott Superbrands és Business Superbrands kitüntetést. Az elismerés megmutatja, hogy márkánk példaként szolgál azon hazai piaci szereplők számára, amelyek fejlődni és tanulni szeretnének márkaépítés tekintetében. Az elismerés pozitív visszaigazolás nemcsak a Lidl Magyarország, hanem a partnerek, vásárlók számára is, amely garanciát nyújt arra, hogy egy megbízható élelmiszerlánc minőségi termékeit és szolgáltatásait választják.

Kapcsolódó cikkeink