Egyesült Államok-szerte kínálja a Starbucks olívaolajas Oleato italát
Múlt héten vezette be a Starbucks valamennyi Egyesült Államokbeli kávézójában az olívaolajjal készült kávéitalát, az Oleatót
Az Oleato italok Olaszországban 2023 februárjában debütáltak azt követően, hogy Howard Schultz korábbi vezérigazgató az országban járva felfigyelt arra, hogy a helyiek naponta fogyasztanak olívaolajat. Az olívaolajjal ízesített kávéitalok a következő hónapban jelentek meg az Egyesült Államokbeli Starbucks egyes kávézóiban, ám az első kritikák meglehetősen negatívak voltak: a The New Yorker szerint az italnak „olyan az íze, mint egy nagy kanál olívaolajnak a kávéban”.
Az Oleato jelentése „olajjal” és a Starbucks közlése szerint a termékcsaládhoz egy tejeskávé és egy jeges eszpresszóital is tartozik.
A kínálat legújabb szereplője az Oleato Golden Foam a vállalat bejelentése szerint Partanna extra szűz olívaolajjal kevert édes vaníliás krém, amely bármely Starbucks italhoz hozzáadható. Az applikációban való rendeléskor a krém négyféle módon variálható – mondta el a Starbucks.
A bevezetésre azon a napon került sor, amikor a Starbucks negyedik negyedéves eredményéről számolt be. A vállalat igyekszik fenntartani az eladások növekedését észak-amerikai részlegénél, ám részvényei idén eddig több mint 3%-kot estek.
Kapcsolódó cikkeink
Az ár-érték arányra helyezi a hangsúlyt a Target iskolakezdési kampányában az Egyesült Államokban
A diszkontóriás július második hetében indította el iskolakezdési kampányát, amelyben…
Tovább olvasom >Leépít az Upside Foods
A sejttenyésztett húst előállító vállalat a „bizonytalan makrokörnyezetre” hivatkozva tervez…
Tovább olvasom >„Csendes” órákat vezet be üzleteiben a kanadai Walmart
A Walmart Canada új kezdeményezése keretében áruházait „csendes” órákkal kívánja…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >