Egyesült Államok-szerte kínálja a Starbucks olívaolajas Oleato italát

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 02. 06. 09:05

Múlt héten vezette be a Starbucks valamennyi Egyesült Államokbeli kávézójában az olívaolajjal készült kávéitalát, az Oleatót

Az Oleato italok Olaszországban 2023 februárjában debütáltak azt követően, hogy Howard Schultz korábbi vezérigazgató az országban járva felfigyelt arra, hogy a helyiek naponta fogyasztanak olívaolajat. Az olívaolajjal ízesített kávéitalok a következő hónapban jelentek meg az Egyesült Államokbeli Starbucks egyes kávézóiban, ám az első kritikák meglehetősen negatívak voltak: a The New Yorker szerint az italnak „olyan az íze, mint egy nagy kanál olívaolajnak a kávéban”.

Az Oleato jelentése „olajjal” és a Starbucks közlése szerint a termékcsaládhoz egy tejeskávé és egy jeges eszpresszóital is tartozik.

A kínálat legújabb szereplője az Oleato Golden Foam a vállalat bejelentése szerint Partanna extra szűz olívaolajjal kevert édes vaníliás krém, amely bármely Starbucks italhoz hozzáadható. Az applikációban való rendeléskor a krém négyféle módon variálható – mondta el a Starbucks.

A bevezetésre azon a napon került sor, amikor a Starbucks negyedik negyedéves eredményéről számolt be. A vállalat igyekszik fenntartani az eladások növekedését észak-amerikai részlegénél, ám részvényei idén eddig több mint 3%-kot estek.

CNBC

Kapcsolódó cikkeink