Egyesült Államok-szerte kínálja a Starbucks olívaolajas Oleato italát
Múlt héten vezette be a Starbucks valamennyi Egyesült Államokbeli kávézójában az olívaolajjal készült kávéitalát, az Oleatót
Az Oleato italok Olaszországban 2023 februárjában debütáltak azt követően, hogy Howard Schultz korábbi vezérigazgató az országban járva felfigyelt arra, hogy a helyiek naponta fogyasztanak olívaolajat. Az olívaolajjal ízesített kávéitalok a következő hónapban jelentek meg az Egyesült Államokbeli Starbucks egyes kávézóiban, ám az első kritikák meglehetősen negatívak voltak: a The New Yorker szerint az italnak „olyan az íze, mint egy nagy kanál olívaolajnak a kávéban”.
Az Oleato jelentése „olajjal” és a Starbucks közlése szerint a termékcsaládhoz egy tejeskávé és egy jeges eszpresszóital is tartozik.
A kínálat legújabb szereplője az Oleato Golden Foam a vállalat bejelentése szerint Partanna extra szűz olívaolajjal kevert édes vaníliás krém, amely bármely Starbucks italhoz hozzáadható. Az applikációban való rendeléskor a krém négyféle módon variálható – mondta el a Starbucks.
A bevezetésre azon a napon került sor, amikor a Starbucks negyedik negyedéves eredményéről számolt be. A vállalat igyekszik fenntartani az eladások növekedését észak-amerikai részlegénél, ám részvényei idén eddig több mint 3%-kot estek.
Kapcsolódó cikkeink
Évente közel 40 különböző kereskedőnél vásárolnak az amerikai fogyasztók
A Circana friss kutatása szerint az amerikai háztartások egy éven…
Tovább olvasom >1,2 milliárd dollárból épít új tejipari üzemet New York-ban a Chobani
Az amerikai görögjoghurt-óriás, a Chobani bejelentette, hogy 1,2 milliárd dollárt…
Tovább olvasom >Az amerikai vásárlók 8%-kal nagyobb élelmiszer-kiadásra számítanak idén nyáron
A KPMG friss felmérése szerint a fogyasztók úgy látják, átlagosan…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Fagy sújtotta a hazai gyümölcsösöket – áremelkedéssel és kínálati hiánnyal indul a szezon
Május beköszöntével egyre több szezonális gyümölcs jelenik meg a boltokban…
Tovább olvasom >