Egyesült Államok-szerte kínálja a Starbucks olívaolajas Oleato italát
Múlt héten vezette be a Starbucks valamennyi Egyesült Államokbeli kávézójában az olívaolajjal készült kávéitalát, az Oleatót
Az Oleato italok Olaszországban 2023 februárjában debütáltak azt követően, hogy Howard Schultz korábbi vezérigazgató az országban járva felfigyelt arra, hogy a helyiek naponta fogyasztanak olívaolajat. Az olívaolajjal ízesített kávéitalok a következő hónapban jelentek meg az Egyesült Államokbeli Starbucks egyes kávézóiban, ám az első kritikák meglehetősen negatívak voltak: a The New Yorker szerint az italnak „olyan az íze, mint egy nagy kanál olívaolajnak a kávéban”.
Az Oleato jelentése „olajjal” és a Starbucks közlése szerint a termékcsaládhoz egy tejeskávé és egy jeges eszpresszóital is tartozik.
A kínálat legújabb szereplője az Oleato Golden Foam a vállalat bejelentése szerint Partanna extra szűz olívaolajjal kevert édes vaníliás krém, amely bármely Starbucks italhoz hozzáadható. Az applikációban való rendeléskor a krém négyféle módon variálható – mondta el a Starbucks.
A bevezetésre azon a napon került sor, amikor a Starbucks negyedik negyedéves eredményéről számolt be. A vállalat igyekszik fenntartani az eladások növekedését észak-amerikai részlegénél, ám részvényei idén eddig több mint 3%-kot estek.
Kapcsolódó cikkeink
Saját marhahúsüzemet nyitott a Walmart az USA-ban
A Walmart megnyitotta első, teljesen saját tulajdonú és üzemeltetésű marhahús-feldolgozó…
Tovább olvasom >17 millió dolláros beruházással erősít Houstonban az Anheuser-Busch
Az Anheuser-Busch újabb 17 millió dollárt fordít houstoni sörgyárára, ezzel…
Tovább olvasom >Egyre több vásárló nézi meg tüzetesen az élelmiszercímkéket
Egy friss amerikai felmérés szerint a vásárlók nagy része a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Így ebédel a magyar – továbbra is húsfogyasztó nemzet vagyunk
Egy friss hazai kutatás feltárta, hogyan (nem) változott a magyar…
Tovább olvasom >Zsugorinfláció: adatbázis indul a kisebb kiszerelésekről
A fogyasztók könnyen hozzáférhető, megbízható és folyamatosan frissülő forrásból tájékozódhatnak…
Tovább olvasom >Támad a Temu: az online diszkontóriás betörne az európai élelmiszerpiacra is
A kínai Temu online piactér az olcsó elektronikai és ruházati…
Tovább olvasom >