Wiesbauer-Dunahús: new premium products increase turnover
The turnover of the Austrian Wiesbauer Holding’s Hungarian subsidiary, the Wiesbauer-Dunahús – which employs 105 people – exceeded 4 billion HUF in 2016. This strong growth is primarily due to the premium product assortment introduced in 2016, which will be expanded in 2017 as well.
The Wiesbauer-Dunahús pays particular attention to the high-quality of its products especially to achieve the best flavor. The Wiesbauer-Dunahús has launched a selection of specialties as the expansion of its high-quality assortment, with the introduction of the new Premium Sacher sausage in 2016.
Related news
Life is beautiful in pairs
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Ceres Zrt. is building a bread factory in Tata
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Porsche Hungaria expands its parts and logistics center in Budaörs
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The research data is in: it has been revealed what this year’s Christmas hit products are and how much we spend on them
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Personal experience helps acceptance of workers with disabilities – research
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Temu and Shein shipments in the EU will be subject to customs duties
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >


